"CCU (liczba równocześnie zalogowanych osób) przerosła nasze oczekiwania". Mija pierwszy dzień polskiego Otherland'a...
Oczywiście krakusy ze studia Drago Entertainment nie zdradzili, czy CCU (liczba równocześnie zalogwanych osób) wyniosła 2 czy 20 tysięcy, lecz wiadomo, że i tak przerosło to ich oczekiwania.
Otherland has had a busy first day and the CCU has exceeded both our expectations
Oczekiwania oczekiwaniami, ale równocześnie pojawiły się również się problemy. Serwery zostały przeciążone, pojawiły się lagi, część graczy została „uwięziona w tutorialu”, inni dostawali crashe, hmm. Trzeba szczerze pzyznać, że pierwszy dzień Otherland’a nie należał do najprzyjemniejszych, szczególnie z perspektywy samych playerów, którzy zapłacili kasę (jest to MMORPG Buy2Play - do kupienia TUTAJ), a musieli się męczyć z płynnym graniem.
Ale można w tym znaleźć także pozytyw. Oznacza to, że Otherland’a… nabyło naprawdę sporo osób, a nasi rodacy zarobili trochę kasiory. Gratulacje!
PS A wy kupiliście egzemplarz?