Cellyon - walki z bossami, ale bez farmienia i levelowania naszej postaci
Założenie Cellyon: Boss Confrontation jest proste. Dostarczyć nam walki z bossami rodem z gier MMORPG, ale bez całej otoczki towarzyszącej naszemu gatunkowi.
W Cellyon nie będzie otwartego świata, farmienia, levelowania, czy żmudnego wykonywania (jednych i tych samych) questów. Cała zabawa skupia się wokół instancjonowanych potyczek z bossami, które mają trwać od pięciu do dziesięciu minut.
To tak, jakby wyjąć z MMORPG final roomy z dungeonów i zrobić z tego osobną grę. Tym jest Cellyon.
Skip the traditional leveling and farming of MMORPGs for an experience based 100% on instance boss battle. Do not believe that raising your character's level or looting an epic sword can make your life any easier. In Cellyon: Boss Confrontation, all that matters is your reflexes, tactics, and team play.
Twórcy Cellyon obiecują rozbudowane, ale co najważniejsze wymagające walki, gdzie każdy z graczy będzie musiał się wykazać i spełnić swoją rolę w drużynie (będą różne klasy).
Integralną częścią gry ma być również wbudowany Boss Maker, który pozwoli samodzielnie tworzyć bossy, mechaniki walki i inne rzeczy. Brzmi ciekawie.
Cellyon: Boss Confrontation ma wystartować na Steamie już 1 października br.
Więcej TUTAJ.