Chińskie MMO zalewają Steama…
31 lipca na Steamie – największej platformie z grami PC na świecie – zadebiutował Legend MMO.
Nowy chiński produkt Massively Multiplayer Online, który opisuje siebie w języku angielskim, chociaż w samą grę można bawić się tylko i wyłącznie po chińsku (brak innych wersji językowych).
Niestety nie jest to odosobnionych przypadek. Takich tytułów jest więcej. Znacznie więcej. W ostatnich miesiącach na Steamie pojawiło się więcej niż dziesięć podobnych kaszane... przepraszam... tytułów.
Na przykład ten tytuł, który wystartował 20 lipca - TUTAJ.
3 lipca dostaliśmy kolejnego - TUTAJ.
30 - TUTAJ.
12 czerwca - TUTAJ.
18 maja - TUTAJ.
15 maja - TUTAJ.
9 maja - TUTAJ.
7 maja - TUTAJ.
30 kwietnia - TUTAJ.
Wszystkie te gry są dostępne tylko w “krzaczkach”, ponadto oferują bardzo prostą, żeby nie powiedzieć prostacką rozgrywkę, która jest nastawiona na auto-tracking oraz auto-battle. Nawet pod względem graficznym nie różnią się za bardzo od siebie.
Czy to nowy trend na Steamie? Nie wiem, ale fakty są takie, że w ciągu trzech miesięcy otrzymaliśmy dziesięć takich gier. Chińskich MMO skierowanych dla chińskich graczy. Istna plaga.
Tak wygląda 90% takich gier Made in China: