Chronicles of Elyria zapowiada się zbyt pięknie, aby mógł być prawdziwy. Permadeath, starzenie się postaci, posiadanie dzieci, realizm...
Słyszeliśmy zbyt wiele (niepokrytych) obietnic, aby Chronicles of Elyria wywołał u nas HYPE TRAIN. Nie da się jednak ukryć, że to co piszą twórcy zapowiada się… pięknie, zbyt pięknie, aby mogłoby być prawdziwe.
Chronicles of Elyria ma być MMORPG’iem, którego jeszcze nie było, a który łączy najlepsze elementy starych tytułów z Ultimą Online na czele. Po kolei:
1. Realizm – mimo, że to MMORPG, to rozgrywka ma być symulatorem życia z całą gammą codziennych zadań, konfliktów, obowiązków i rzeczy koniecznych.
The world should behave more like a simulation than a game, adding elements of risk and uncertainty, which evolve into dramatic situations and conflicts.
2. Dynamiczny, zmieniąjacy się świat, w którym nic nie jest oczywiste i nic nie będzie powtarzalne.
3. Permadeath.
4. Skillowanie, czy ciągły trening, który polepszy nasze statystyki w danej, wybranej przez nas dziedzinie.
5. Starzenie się naszych postaci i ograniczony wiek (nawet będąc offline będziemy się starzeć).
While it is slightly random, and largely based on player choices, characters will live approximately one hundred in-game years. That amounts to about one real-world year. And yes, you’ll age even when offline. You could log in one day after months away to find your character has passed away.
6. Questy, czyli kontrakty od NPC i nie tylko. Czasami będziemy je dostawać drogą emailową w grze.
7. Pogoda i zdrowie postaci. Na pustynnych terenach będziemy potrzebować nakrycia głowy i wody, w zimowych ciepłej odzieży. Inaczej utrata sił.. i permadeath.
You’ll get cold in wintery regions and need to layer your clothing to ward off elements. You’ll get hot and dehydrated in the desert climes. You’ll need to rest and eat to keep your energy up and remain effective in battle
8. Dzieci, wnukowie, ojcowie, rodzina - coś jak gildia.
As your family grows, the wealth of your children, grandchildren, and the rest of your lineage can be funneled back into the family’s collective pool of wealth. As you grow your dynasty, you can expand your holdings and increase the size of your land and noble house.
No i jak się podoba? Niestety, na efekty będziecie musieli poczekać przynajmniej do targów PAX East. Działa już jednak strona – TUTAJ – jakby ktoś był zainteresowany. Trailer/gameplay'a brak.