Chrono Odyssey będzie lepszy. Twórcy gry reagują na krytykę i przedstawiają zmiany

Nie ma co owijać w bawełnę. Zakończona w ubiegłym tygodniu Closed Beta #1 nie przyniosła chluby Chrono Odyssey.
Zobaczyliśmy bardzo przeciętną wersję gry z masą problemów, niedociągnięć czy bugów, przez co na twórców wylała się fala krytyki.
Na szczęście koreańscy deweloperzy nie schowali głowy w piasek. Wczorajszy artykuł (TUTAJ) podsumował zamkniętą betę i przedstawił kluczowe elementy, które zostaną zmienione, ulepszone, poprawione w najbliższym czasie.
Chodzi przede wszystkim o system walki, grafikę i optymalizację.
Słyszeliśmy spójne opinie na temat animacji, ruchów, reakcji na walkę, wydajności, optymalizacji, grafiki itd. Wszelkie formy krytyki, duże czy małe, są kluczowe dla procesu rozwoju, a naszym najwyższym priorytetem jest odpowiednie zajęcie się tymi niedociągnięciami.
Są to:
- Spójniejszy system walki bez uczucia, że niektóre akcje są rozłączone lub spowolnione
- Dostaniemy nowy system „Matrix”, aby nadać każdej broni bardziej odrębną tożsamość
- Poprawiona praca kamery, lepsza orientacja w czasie walki
- Przeprojektowane reakcje na trafienia
- Poprawione nienaturalne ruchy postaci
- Gruntowna poprawa optymalizacji („zmniejszymy obciążenie procesora graficznego i poprawimy wydajność w czasie rzeczywistym”)
- Restrukturyzacja systemu ładowania, ("zmniejszymy wykorzystanie pamięci i poprawimy stabilność systemu„)
- Projekt dynamicznego systemu ładowania, który dostosowuje się do sprzętu gracza
- Redukcja zbędnych obliczeń i usprawnienie procesu renderowania bez obniżania jakości wizualnej
- Prace nad ulepszeniem ogólnej jakości ekranu poprzez zapewnienie obrazów o wysokiej rozdzielczości i płynniejszych przejść
- Dodanie usługi DLSS (NVIDIA) i FSR (AMD) w celu zwiększenia wydajności i jakości obrazu
- Prace nad ograniczeniem niepotrzebnych obliczeń oświetlenia
- Standaryzacja wartości ekspozycji, co pozwala poprawić wierność kontrastu i zachować spójną ekspozycję w całej scenie
Ale to nie wszystko. Zapowiedziano również istotne zmiany w takich tematach jak: dźwięk, UI/UX, elastyczność rozgrywki, wskazówki w grze, balans, postęp, powtarzalność, funkcje społecznościowe, narracja, stabilność serwera itd.
Przed deweloperami naprawdę sporo pracy, więc drugiej fazy CBT raczej nie spodziewałbym się w najbliższym czasie.
Tegorocna premiera Chrono Odyssey też raczej jest mało prawdopodobna. Bo przede wszystkim chcemy chyba dostać dobrego MMORPG, prawda?