Chrono Odyssey będzie lepszy. Twórcy gry reagują na krytykę i przedstawiają zmiany

Dodany przez guru około 8 godzin temu
21 1569
Chrono Odyssey będzie lepszy. Twórcy gry reagują na krytykę i przedstawiają zmiany

Nie ma co owijać w bawełnę. Zakończona w ubiegłym tygodniu Closed Beta #1 nie przyniosła chluby Chrono Odyssey.

Zobaczyliśmy bardzo przeciętną wersję gry z masą problemów, niedociągnięć czy bugów, przez co na twórców wylała się fala krytyki.

Na szczęście koreańscy deweloperzy nie schowali głowy w piasek. Wczorajszy artykuł (TUTAJ) podsumował zamkniętą betę i przedstawił kluczowe elementy, które zostaną zmienione, ulepszone, poprawione w najbliższym czasie.

Chodzi przede wszystkim o system walki, grafikę i optymalizację.

Słyszeliśmy spójne opinie na temat animacji, ruchów, reakcji na walkę, wydajności, optymalizacji, grafiki itd. Wszelkie formy krytyki, duże czy małe, są kluczowe dla procesu rozwoju, a naszym najwyższym priorytetem jest odpowiednie zajęcie się tymi niedociągnięciami.

Są to:

  • Spójniejszy system walki bez uczucia, że niektóre akcje są rozłączone lub spowolnione
  • Dostaniemy nowy system „Matrix”, aby nadać każdej broni bardziej odrębną tożsamość
  • Poprawiona praca kamery, lepsza orientacja w czasie walki
  • Przeprojektowane reakcje na trafienia
  • Poprawione nienaturalne ruchy postaci
  • Gruntowna poprawa optymalizacji („zmniejszymy obciążenie procesora graficznego i poprawimy wydajność w czasie rzeczywistym”)
  • Restrukturyzacja systemu ładowania, ("zmniejszymy wykorzystanie pamięci i poprawimy stabilność systemu„)
  • Projekt dynamicznego systemu ładowania, który dostosowuje się do sprzętu gracza
  • Redukcja zbędnych obliczeń i usprawnienie procesu renderowania bez obniżania jakości wizualnej
  • Prace nad ulepszeniem ogólnej jakości ekranu poprzez zapewnienie obrazów o wysokiej rozdzielczości i płynniejszych przejść
  • Dodanie usługi DLSS (NVIDIA) i FSR (AMD) w celu zwiększenia wydajności i jakości obrazu
  • Prace nad ograniczeniem niepotrzebnych obliczeń oświetlenia
  • Standaryzacja wartości ekspozycji, co pozwala poprawić wierność kontrastu i zachować spójną ekspozycję w całej scenie

Ale to nie wszystko. Zapowiedziano również istotne zmiany w takich tematach jak: dźwięk, UI/UX, elastyczność rozgrywki, wskazówki w grze, balans, postęp, powtarzalność, funkcje społecznościowe, narracja, stabilność serwera itd.

Przed deweloperami naprawdę sporo pracy, więc drugiej fazy CBT raczej nie spodziewałbym się w najbliższym czasie.

Tegorocna premiera Chrono Odyssey też raczej jest mało prawdopodobna. Bo przede wszystkim chcemy chyba dostać dobrego MMORPG, prawda?


21 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube