Chrono Odyssey będzie nastawiony na PvE, bo "tylko 5-10% graczy lubi PvP"

W miarę zbliżania się do Closed Bety (20 czerwca), dostajemy coraz więcej informacji z Chrono Odyssey. Tym razem twórcy poruszyli kwestię PvP…
Zespół deweloperski zrobił badania, z których wyszło, że tylko 5-10% graczy preferuje rozgrywkę PvP. Dlatego też Chrono Odyssey, jak również cały tutejszy end-game będzie poświęcony przede wszystkim systemowi PvE (czyli rajdom, dungeonom, World Bossom itd.).
To również pierwsza z podstawowych różnic, która odróżnia Chrono Odyssey od innych południowokoreańskich MMORPG-ów, gdzie end-game skupia się przede wszystkim wokół masowych bitew pomiędzy graczami.
Statystyki pokazują, że PvP preferuje tylko 5-10% graczy. Na podstawie tych danych stworzyliśmy grę głównie z naciskiem na PvE.
Czy to oznacza, że w Chrono Odyssey w ogóle nie będzie PvP? Będzie, ale w bardzo limitowanej i całkowicie opcjonalnej formie.
Ma też istnieć jakiś tryb/strefa PvPvE „Eden”, choć jej szczegóły nie są jeszcze do końca znane.
PvP w otwartym świecie będzie działać w systemie opt-in: decydujesz, czy chcesz uczestniczyć w bitwach, czy nie. Będą też specjalne „strefy swobodnego kontestowania” w end-game, gdzie konflikty mogą mieć miejsce bez włączania flagi PvP.
Chrono Studio nie wyklucza wprowadzenia w przyszłości Aren lub Battlegroundów do małych potyczek (np. 3vs3 lub 5vs5), ale będzie to uzależnione od głosów graczy z zamkniętych testów i po premierze. Na razie nie ma tego w planach.