Closers usuwa dziś najbardziej znienawidzony system w MMORPG
Od teraz możecie maniaczyć w Closers (Online) bez żadnych ograniczeń. Nikt nie będzie wam już mówił, ile macie grać. Dzisiejszy patch permanentnie usuwa Fatigue, czyli jeden z najbardziej znienawidzonych systemów w całym gatunku MMORPG.
W teorii jest to mechanizm, który ma wyrównywać szanse pomiędzy niedzielnymi graczami a nolajfami, ale w praktyce ogranicza naszą przygodę.
Chyba doskonale wiecie, na czym on polega? Każdy z nas ma określoną ilość pulę Fatigue, która wyczerpuje się po kolejnych czynnościach (w Closers są to zazwyczaj odwiedzane instancje). Po wyzerowaniu „staminy” nie możemy już nic robić, a najlepszym wyjściem jest… wyjście z gry i powrót w następny dzień, kiedy Fatigue System zostanie naładowany ponownie.
To już jednak przeszłość. Bez żalu żegnamy ten system.
Dzisiejszy update wprowadza również nową postać do puli. To Violet, czyli szczupła nastolatka wyposażona w Greatsword, którym wymachuje z wielką szybkością i gracją (realizm poziom 0). Jak pisał PefriX: "jest to całkiem mobilna postać o sporym potencjale. Jej zdolności Phase Force również koncentrują się na wzmacnianiu wielkiego miecza, więc jeśli jesteście fanami ciachania ogromnym żelastwem, to postać idealna dla Was. W pakiecie otrzymacie nawet osobistego lokaja".
Zagracie TUTAJ.