Co dalej z Corepunk? Nowy komunikat twórców

Już się baliśmy, że nowy komunikat twórcy Corepunk oznacza kolejne opóźnienie Early Access. Na szczęście tak nie jest – publiczna premiera gry nadal jest planowana na 26 listopada.
Obecne prace skupiają się na:
- Stabilności serwerów
- Poprawa responsywności systemu walki
- Znaczące ulepszenia do większości zadań w grze
- Dopracowanie otwartego świata
- Wprowadzenie nowego biomu – Stepy
- Rozbudowa Craftingu
- Ulepszenia do gałęzi pasywnych talentów
Ale najwięcej pracy pochłaniają prace nad nową wyspą do PvP, instancjami PvE oraz popularnymi Battlegroundami.
Wiadomo, że Early Access wystartuje z sześcioma klasami (Defender, Commando, Sniper, Berserker, Pyromancer, Warlock), a kolejne będą trafiać do gry w kolejnych tygodniach/miesiącach trwania Wczesnego Dostępu.



Kontynuujemy naszą produkcję skupiającą się na nowych bohaterach, lochach, polach bitew i systemach rankingowych dla głównych aktywności w grze. Wcześniej wspomnieliśmy, że koncepcja Corepunk polega na umożliwieniu graczom rozwijania swoich postaci poprzez różne ścieżki, z których każda powinna być skuteczna w osiągnięciu celu końcowego. Naszym celem jest stworzenie bogatego świata gry, który jest angażujący i nagradzający za grindowanie.
Udoskonalamy wszystkie systemy progresji, aby umożliwić precyzyjne dostosowanie postaci do własnego stylu gry.
W ramach wczesnego dostępu wszystkie systemy będą działać zgodnie z przeznaczeniem, w synergii z filozofią projektowania Corepunk, skupioną na głębi, wszechstronności i możliwości ponownego grania. Naszym celem jest dostarczenie doskonałej gry, w której wielu graczy znajdzie aktywność, którą lubią, a gdy znudzi im się jedna, mogą przejść do innej. Każdy gracz doświadcza gry tak, jak uważa za stosowne, z własnymi celami i zakończeniem, zjednoczonymi w jednym ekosystemie.
To jest kierunek, w którym Corepunk będzie się rozwijać w nadchodzących miesiącach poprzedzających wczesny dostęp i w miesiącach bezpośrednio po premierze. Będziemy naciskać na rozszerzenie otwartego świata o zróżnicowane zasady rozgrywki dla różnych lokacji i dodawanie nowych biomów.
Więcej TUTAJ.