Co mogło zrobić Ubisoft? Darmowe battle royale oczywiście – Hyper Scape
Nie powinna to być żadna niespodzianka dla Was. Wszak chyba wszyscy przywykliśmy, że jeśli chodzi o gry sieciowe/multiplayerowe, to deweloperzy prześcigają się w próbie wydojenia aktualnie trendującego gatunku. Wydawać by się mogło, że w kwestii „battle royale” wszystkie karty zostały rozdane, ale Ubisoft i tak spróbuje cokolwiek ugrać.
Na dniach nastąpić ma oficjalna prezentacja Hyper Scape, czyli darmowego, sieciowego „FPS battle royale”. W przyszłym tygodniu otrzymamy zamkniętą betę, a już 12 lipca do gry wkroczyć będzie mógł każdy w ramach otwartych testów. Jeśli chodzi o model płatności, to tak jak wspominałem, Hyper Scape oparty będzie na zasadach Free-to-Play z opcjonalnymi mikropłatnościami.
Nad grą pracuje ekipa Ubisoft Montreal, która dostarczyła nam Tom Clancy's Rainbow Six: Siege, więc w pewnym sensie jest to dobra rekomendacja. Czy jednak twórcy tak taktycznej strzelanki poradzą sobie z battle royalem na tyle, aby wyróżniał się on z tłumu, a nie utonął w morzu klonów? Czas pokaże.
Wiemy również, że Hyper Scape nie będzie dostępny jedynie na PC. Z czasem zadebiutuje również na konsolach (podobno jeszcze w tym roku). Pojawi się cross-play, otrzymamy integrację z platformą Twitch.tv, a do tego będzie możliwość wpływania na pole bitwy. Widzowie będą mogli przywoływać na mapę apteczki, strefy ze zmniejszoną grawitacją, czy przedmioty przyśpieszające ruch postaci.
Co ciekawe, samo Hyper Scape wspierać ma „content creatorów”. Streamerzy mają zarabiać na swoich widzach, kupujących przedmioty w sklepiku gry. Konkrety powinniśmy poznać niedługo – wraz z gameplay’em i innymi materiałami.
Sources: today Ubisoft will tease a new game code-named "Prisma Dimensions", which is actually a new AAA multiplayer fast-paced FPS Battle Royale from Ubisoft Montreal (R6, AC) named Hyper Scape pic.twitter.com/2hza3P7rz1
— Rod "4475 SR & Immortal peak" Breslau (@Slasher) June 29, 2020