Code: Odyssey to „super large scale sandbox open-world MMO 2.0” – uprzedzam, mobilne!
Przerażające! Rynek gier MMO wygląda jak wygląda, ale jak popatrzymy na urządzenia mobilne, to nikt nie zaprzeczy, że tam panuje pełen rozkwit. Można kręcić nosem nad jakością mobilnych MMO, ubolewać nad auto-trackerem, auto-fight, auto-play (auto-żyj/wypróżniaj się/śpij?), czy Pay-to-Win. Nie zmienia to jednak faktu, że urządzenia mobilne są aktualnie celem deweloperów, jeśli chodzi o wydawanie nowych tytułów sieciowych.
Przykładem może być projekt Code: Odyssey za który odpowiadać ma Improbable, Epic Games oraz Umi Co. Ltd. Pierwsza firma dostraczyła SpatialOS, druga Unreal Engine oraz Fortnite, a trzecia to chiński, mało znany deweloper.
Oto firmy, które wybrano do stworzenia idealnego MMO. Ale profesor Epic Games przypadkowo dodał do mieszanki jeszcze jeden składnik: Urządzenia Mobilne! I tak narodzić się ma Code: Oddysey! Światowej sławy i o nad przyrodzonej sile, „Super large scale sandbox open-world MMO 2.0”, wykorzystujący Unreal Engine 4.
W zasadzie taki opis powinien wszystkim wystarczyć. Po prawdzie niewiele więcej wiemy o tym projekcie. Tłem fabularnym ma być chińska mitologia oraz legendy, ale stylem nawiązywać ma do steampunku. Pozostaje zatem czekać co z tego wyjdzie. W końcu to MMO 2.0! Znaczy Next-Gen?:)