Conan Exiles nie będzie point'n'clickiem i nie będzie miał waluty. Ale będzie bardziej brutalny niż Age of Conan
Dzisiaj w nocy odbyło się pierwsze Q&A za twórcami Conan Exiles, a my dzięki temu poznaliśmy więcej szczegółów dotyczących tego sieciowego survivala. Po kolei.
Conan Exiles nie będzie point’n’clikiem z typowym Tab-targetingiem. Walka ma być pierwszoosobowa i przypominać tą z serii Elder Scrolls czy gry Dark Messiah of Might nad Magic.
It will not be based on tab-targeting. The game features first-person combat. The Elder Scrolls, Dark Messiah of Might and Magic etc.,
Będzie bardziej brutalny od Age of Conan.
It will be more brutal and visceral than Age of Conan
Nie spotkamy też typowej waluty. Zamiast tego będzie obowiązywać wymiana towar za towar (a’la Path of Exile).
Not in the traditional sense. It is a barter based economy.
Ewentualne konsekwencje za śmierć naszej postaci będą zależeć od typu serwera. Będą istnieć zarówno „softy”, gdzie nic nie stracimy, ale również takie hardcore, gdzie death oznaca utratę wszystkich przedmiotów.
Based on the setting of the server you are playing on. From no penalty, to drop all your stuff.
Akcja Conan Exiles będzie się rozgrywać między dwoma opowiadaniami Roberta E. Howarda: Pełzający cień i Narodzi się Wiedźma.
The game takes place between "Xuthal of the Dusk" and "A Witch Shall be Born" and we have done our research obviously
Resztę przeczytacie TUTAJ. Ja tylko przypomnę, że Conan Exiles będzie grą B2P, która wyjdzie w Early Acess gdzieś na wakacjach.