Corepunk bez opóźnienia. Gra wystartuje za miesiąc, ale...
Właśnie pojawił się nowy komunikat Artificial Core w sprawie wydania (Early Access) Corepunk. Mamy dobre i złe informacje.
Dobre są takie, że na ten moment nie ma planów opóźnienia wydania – Corepunk wystartuje zgodnie z pierwotną datą, to jest 26 listopada.
Poinformowano również, że dzięki intensywnej pracy udało się zaktualizować całą infrastrukturę, zwiększyć bezpieczeństwo, ulepszyć kod sieciowy, udoskonalić klienta gry, zoptymalizować operacje bazy danych i rozwiązać najbardziej krytyczne problemy serwerowe “związane z przejściami i migracjami między fragmentami, zapewniając, że świat gry będzie spójny z minimalnym opóźnieniem”.
A teraz złe informacje. Deweloperzy są około miesiąca do tyłu względem początkowych założeń. Dlatego podjęto decyzję o “zmianie priorytetów”.
Zamiast nowych treści deweloperzy skupią się na ostatnim etapie na dopracowaniu obecnych systemów, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia z rozgrywki. Z kolei część obiecanej zawartości, która miała trafić w momencie premiery Early Access, pojawi się w grze sekwencyjnie w obrębie 1-2 miesięcy.
Ale bez obaw. Nawet bez tego Corepunk zaoferuje mnóstwo treści.
Z punktu widzenia premiery produktu jest to jeszcze lepsze dla gry. Większość graczy we wczesnym dostępie będzie próbowała gry po raz pierwszy, a dzięki nowym zadaniom pobocznym, Epizodowi 3 i nowej lokalizacji Steppes przewidujemy, że do 26 listopada gra zaoferuje co najmniej 300 godzin wysokiej jakości zawartości — nie licząc ogromnego potencjału powtarzalności.
Czekacie?