Corepunk wygląda świetnie. Godzinny gameplay z bardzo wyczekiwanego MMO
Nasza cierpliwość została nagrodzona.
Artificial Core opublikowało właśnie godzinny (!!!) gameplay z Corepunk, który nie tylko pokazuje obecne oblicze gry, ale zawiera także dogłębne spojrzenie na profesje zbieractwa i rzemiosła (wraz z komentarzem).
Oglądamy:
Przy okazji Artificial Core rzuciło nieco światła na rozwój Corepunk i to, co udało się zrobić przez ostatni… ciężki rok (główne studio deweloperskie znajdowało się na Ukrainie – komentarz zbędny).
Chociaż poczyniliśmy ogromne postępy w ulepszaniu gry w ciągu ostatniego roku, nadal istnieją pewne błędy, problemy i niezaimplementowane funkcje, nad którymi pracujemy. Chcieliśmy jednak dać wam wgląd w to, jak gra wygląda i jak gra się na tym etapie jej rozwoju.
Włożyliśmy wiele wysiłku w dopracowanie funkcji przedmiotów i profesji, które wkrótce będą dostępne do testów wewnętrznych. Dodatkowo wprowadziliśmy znaczne ulepszenia animacji i efektów wizualnych w grze.
Muzyka i dźwięki w filmie również pochodzą bezpośrednio z gry i zapewniają wierną reprezentację aktualnego dźwięku w grze.
Aby upewnić się, że gra jest maksymalnie zoptymalizowana, wdrażamy wszystkie najważniejsze funkcje i testujemy grę z botami, które mogą symulować zachowanie gracza na dużą skalę. To pozwala nam identyfikować błędy i odpowiednio ulepszać grę.
Pracowaliśmy również nad naszą infrastrukturą chmurową zaplecza, która jest kluczowym aspektem każdej gry MMO. Naszym celem jest możliwość dynamicznego skalowania gry w oparciu o wymagania graczy.
Udoskonalamy również nasze narzędzia do generowania świata, aby osiągnąć ten sam poziom jakości, co nasi wyspecjalizowani projektanci poziomów. Naszym celem jest posiadanie większych dzikich terenów i utrzymanie stałej jakości w całym świecie gry.
Powoli zbliżamy się do Zamkniętej Bety, ale żadne dokładne terminy nie zostały jeszcze ujawnione.
Więcej TUTAJ.