Corepunk żyje i pokazuje postęp prac
Mijają kolejne miesiące, a Corepunk nadal nie wystartował z zamkniętą betą. W tym przypadku można jednak usprawiedliwić producentów gry.
Główne studio deweloperskie znajduje się w Kijowie, a sami dobrze wiecie, że sytuacja w Ukrainie wciąż jest daleka od ideału.
Najważniejsze, że Corepunk nie został porzucony. Prace nad grą wciąż trwają, czego dowodem jest dzisiejszy “developer news”, w którym studio Artificial Core chwali się nowymi postępami…
Boty
Back-end i front-end gry wciąż nie są zoptymalizowane, więc to główny powód, dla którego nie przeprowadziliśmy jeszcze wersji beta. Ale pracujemy w tym kierunku. Udoskonaliliśmy nasze środowisko, aby uzyskać szybsze informacje zwrotne za pomocą botów. Ich zachowanie jest bardzo podobne do zachowania gracza; mogą robić praktycznie wszystko, co prawdziwy gracz – zabijać potwory, wykonywać zadania, wytwarzać i zbierać zasoby, a następnie wytwarzać itp. A my będziemy nadal rozwijać ich umiejętności. Ale teraz używamy tego do naszych testów obciążenia infrastruktury serwera i automatycznego testowania gry.
Pozycjonowanie
Nieustannie pracujemy nad udoskonalaniem przedmiotów i ich balansem. Oto kilka nowych elementów, które niedawno wprowadziliśmy i które obecnie testujemy. W międzyczasie nadal tworzymy nowe artefakty, aby łączyć w nich różne zestawy cech. Tak więc zakończyliśmy tę część pracy.
Obozy
Cóż, skupiliśmy się na obozach jako kluczowym aspekcie naszej pracy. W naszym najnowszym filmie mogliście zauważyć, że obozy napotkanych mobów były dość proste. Dlatego w tej chwili pracujemy nad projektowaniem bardziej żywych i zintegrowanych obozów, które naprawdę odzwierciedlają istotę tych stworzeń i ich życia w ich środowisku.
Potwory
Na Kwalat jest wiele miejsc do zwiedzania, ale dzisiaj skupimy się na obszarze leśnym. Tamtejsze stworzenia różnią się rozmiarem i mają różne zdolności.
Pełny artykuł (z gifami - niestety nie mamy ich jak tu umieścić) znajdziecie TUTAJ.