Crosswind - koniec Free2Play i totalna zmiana koncepcji gry!

Crosswind to zapowiedziany pół roku temu piracki survivalowy MMO. Przypomnijmy tamtego newsa…
Crosswind to survivalowy MMO, który tylko rozgrywa się w alternatywnej epoce piractwa, w której nie zabraknie “starożytnego zła” i elementów fantasy.Oprócz ikonicznych już bitew morskich i abordaży, będziemy schodzić na ląd, eksplorować świat, zbierać surowce, walczyć z mobkami, walczyć z bossami, będziemy budować bazy, wytwarzać przedmioty itd.
Ale teraz wszystko się zmieniło. Najnowszy komunikat twórców - po tym co zobaczyli oraz usłyszeli podczas testów - prezentuje nowy kierunek i zupełnie nową koncepcję gry.
- Koniec Free-To-Play, Crosswind będzie działał w modelu B2P
- Trzonem rozgrywki ma być kooperacyjne PvE, reszta elementów będzie tłem
- Gra wyjdzie najpierw w Early Access (2026 rok), a potem będzie rozwijana w tej fazie
- System PvP praktycznie znika z gry (nie jest priorytetem i nie będzie na razie rozwijany)
Najgorsza wiadomość, z naszego punktu widzenia, dotyczy jednak praktycznej eliminacji elementów MMO. Podobno deweloperzy poszli za głosem fanów, którzy niekoniecznie chcieli gry ze strukturą Massively Multiplayer Online.
“Crosswind będzie rozwijał się jako klasyczna gra survivalowa z kooperacyjnym trybem PvE w centrum, a nie jako survival w stylu MMO”

Sami więc oceńcie, czy jest to krok i czy pomoże Crosswind odnieść sukces.
Więcej informacji TUTAJ.