Crucible nie wejdzie do podstawowej wersji Path of Exile

Path of Exile jest o tyle fajne, że sezonowe mechaniki/systemy nie są usuwane po zakończeniu danego sezonu, ale w większości przypadków – po lekkich zmianach – trafiają potem do podstawowej integralnej części PoE. To z kolei przekłada się na jeszcze bogatszą i jeszcze bardziej zróżnicowaną rozgrywkę.
Niestety albo stety Crucible – czyli najnowsza mechanika dodająca Drzewka Umiejętności dla broni – będzie wyjątkiem i nie przejdzie do podstawki.
Grinding Gear Games nie wyklucza jednak, że pewne elementy Crucible mogą w przyszłości znaleźć zastosowanie w ich produkcie. Na razie jednak nie ma to szans.
Crucible nie stanie się rdzeniem, ale są jego elementy, które naprawdę nam się podobają i być może znajdziemy sposób na ich przywrócenie w przyszłych rozszerzeniach.
Co na to fani PoE? W większości podzielają zdanie GGG. “Crucible” było fajne, ale było także zbyt inwazyjne dla gry, a niektóre buildy – czyli np. Exploding Totems – kompletnie rujnowały metę. Najpotężniejsze bossy padały w ten sposób w kilka(naście) sekund.
