Czekacie na "next-gena"? Bellatores zapowiada się świetnie
Bellatores (dawny Project N1) to mega ciekawy tytuł, o którym pisaliśmy już kilka razy na łamach portalu.
MMORPG na silniku Unreal Engine 5, ze światem fantasy inspirowanym Średniowieczem, bitwami na masową skalę oraz pokaźnym budżetem, który wynosi od 25 do 50 milionów dolarów.
A dzięki nowemu wywiadowi z producentami gry (TUTAJ), dowiedzieliśmy się wielu nowych rzeczy o Bellatores.
- Produkcja gry trwa od połowy 2017 roku
- Gra jest opracowywana wyłącznie na PC
- Premiera jest planowana w 2024 roku
- Ale testy gry mogą wystartować jeszcze w tym roku
- Duży nacisk położono na szczegóły średniowiecznego otoczenia i kostiumów
- Bellatores będzie miało kilka ras (z fantasy)
- Świat gry będzie dynamiczny i zmienny
Polowanie na określonego potwora na określonym obszarze spowoduje spadek jego populacji, podczas gdy populacja innych potworów może wzrosnąć z powodu łańcucha pokarmowego
- Otwarte PvP, gdzie będziemy mogli atakować graczy z innej frakcji
- Ekonomia oparta na graczach
- System polityczny z podatkami
- Dungeony i rajdy w otwartym świecie (zamiast zamkniętych instancji)
- Ma istnieć wiele aktywności PvPvE
- Zręcznościowy system walki
- Brak Auto-Playów lub innych podobnych funkcji
- Nie będziemy wybierać klasy na początku gry
- Rozwój bohatera/bohaterki będzie się odbywał poprzez “trening” danych umiejętności
Warto również dodać, że za Bellatores odpowiada południowokoreańskie studio Nyou złożone z absolutnym weteranów MMORPG, którzy pracowali nad np. NCSoft, XL Games czy Blizzardzie.
Szefem studia jest osoba, która 20 lat temu współtworzyła Lineage 2.