Czy 2019 był świetnym rokiem dla gier MMO?
Od razu przejdźmy do rzeczy.
Szczerze? Jesteśmy zdziwieni. Wręcz zaszokowani tymi wynikami. Mieliśmy nadzieję, że – podobnie jak my – zauważyliście wzrost jakości i wzrost wartości gatunku MMORPG w 2019 roku.
Przecież, gdyby porównać 2019 do poprzednich (bardzo średnich) lat, gdzie dostawaliśmy maksymalnie jeden lub dwa duże tytuły i gdzie brakowało dużych wydarzeń, ten dostarczył nam wszystkiego pod dostatkiem.
Duże gry (np. WoW Classic), fantastyczne rozszerzenia (np. Shadowbringers), wielki hype na niektóre tytuły (np. ArcheAge Unchained i kolejki na kilka godzin, darmowy Albion Online i 10x więcej aktywnych graczy), no i sporą liczbę mniejszych, ale dobrych tytułów (np. Stay Out aka Stalker Online, Legends of Aria itd.).
Naszym zdaniem 2019 roku był jednym z lepszych okresów w ostatniej dekadzie. Waszym zdaniem… tak nie było:)
Aż 86% ankietowanych oświadczyło, że to nie był „świetny” rok dla gier MMORPG. Szanujemy wynik, ale nie podzielamy waszego pesymizmu:)
Dzięki za wszystkie głosy. Nowa ankieta pojawi się za kilka godzin.