Czy MMORPG ze Świętą Trójcą (Tank, DPS, Healer) traci czy zyskuje na wartości?
Czy wśród naszych użytkowników jest więcej zwolenników czy przeciwników Świętej Trójcy w MMORPG?
Jednak zwolenników. 59% ankietowanych uważa, że jeśli dana gra nie posiada standardowego podziału na Tankera, Damage Dealera i Healera, to TRACI na wartości. Czyli te gadki o „innowacyjności”, „szukaniu nowych rozwiązań” oraz „bezklasowości” nieszczególnie muszą się podobać.
Najlepiej świadczą o tym wasze komentarze, nie zawsze cenzuralne, ale zawsze prawdziwe. Macie (ja też mam) dosyć faktu, że każda klasa jest teraz DPS’em i Healerem w jednym, potrafi przejść cały content samotnie i wysolować przy tym największe bossy.
Traci no ale cóż gry są dzisiaj DebilVriendly i tyle w temacie dzisiaj się robi mmorpg dla debili, debil ma wejść i bez problemu zaciupać bossa.
Haha pewnie że traci wszystko przez casualowskie ścierwo które nie ogarnia
Właśnie dlatego przestałem grać w MMORPG. Człowiek czuł się potrzebny w party a nie tak jak teraz w nowych grach, full dps i lecim na bossa. Bezsens
Dziękuję za wszystkie głosy i zapraszam do nowej ankiety.