Dark-fantasy MMORPG za 17 mln złotych. Pierwsze gameplay'e z Egon: Inferna Bellum
Kilka tygodni temu pisaliśmy (TUTAJ) o Egon: Inferna Bellum – nowym dark fantasy MMORPG, który miał się wyróżniać mrocznym klimatem, dojrzałą fabułą oraz super dynamicznym systemem walki przypominającym hack’n’slashe.
Był to bardzo ambitny projekt. Pracowało nad nim 100-120 osób, a łączny budżet produkcji przekroczył 5 miliardów wonów (17 milionów złotych).
Pierwsze materiały były bardzo zachęcające. Niestety rzeczywistość – kolejny raz – okazała się brutalna.
Egon: Inferna Bellum okazał się tytułem typowym dla Koreańczyków. Czyli pełnym mikrotransakcji, quest-grindu oraz wszelkiego rodzaju “ułatwiaczy” rozgrywki (na czele z funkcją Auto-Play).
Nie mówiąc o tym, że pecetowa wersja gry… nie posiada nawet pecetowego interfejsu. Ehh…
Oto gameplay’e z południowokoreańskiej wersji: