Dauntless ma 15 milionów graczy, chociaż (oficjalnie) wystartował dopiero wczoraj
Poważnie.
W maju 2018 roku mieliśmy Open Betę, w maju 2019 roku (podobno) Early Access, ale dopiero wczoraj – 26 września – Dauntless dostał wersję 1.0 i oficjalnie zadebiutował na rynku. Pokręcone to wszystko, ale jeśli Phoenix Labs mówi, że tak jest, to tak jest.
Wersja 1.0 przyniosła ze sobą sporo nowości: sezonowy dodatek, nową broń/klasę (Aether Unbound), Hunt Pass, system bounty oraz Behemotha - Tempestborne Stormclaw. Wasze konta i cały progress, który zdobyliście od 2018 roku został jednak nietknięty.
Nie da się też nie wspomnieć o wielkim sukcesie Dauntless. Na początku roku Phoenix Labs miało nadzieję osiągnąć 9 milionów zarejestrowanych graczy (takie były plany), ale ostatecznie mają już… 15 milionów. I ta liczba będzie cały czas rosła (przed nami premiera na Nintendo Switch).
Metka „darmowego Monster Hunter World” oraz wciągająca rozgrywka zrobiły swoje. Swoją cegięłkę cegłę dołożyły też konsolowe wersje gry. Ludzie grają w Dauntless nie tylko na pecetach.
Wbijajcie TUTAJ.