Dauntless zwiększyło pojemność serwerów. Podobno nie ma już kolejek...

Pangar reveal wallpaper dauntless 2560x1600.0

Twórcy Dauntless nie są ślepi. Doskonale wi(e)dzieli, jak wielkie poruszenie wywołała ich gra i jak wielkie problemy powodowało wejście na serwer. 

W weekend padały absurdalne rekordy. Niektórzy musieli czekać w kolejkach… na 150 tys. osób, które tak naprawdę w ogóle się nie kurczyły. Mogliśmy kampić nawet osiem godzin, ale nawet po takim czasie nie zalogowaliśmy się na serwer. 

Stąd decyzja o zwiększeniu pojemności serwerów. Pierwsze operacje zostały wykonane już w sobotę wieczorem – nie dały rezultatu, więc dzisiaj nad ranem kolejny raz wprowadzono dodatkowe usprawnienia. 

Chyba się udało, bo Phoenix Labs otwarcie mówi już o braku kolejek. Nawet sami gracze, którzy dotąd byli rozgoryczeni całą sytaucją (nic można im się dziwić, jeśli po całym dniu oczekiwania nadal nie weszli do świata), zauważyli znaczną poprawę kondycji: "No crashes, freezes, disconnects, nothing. Keep up the great work team!".

Musicie jednak przyznać, że od dawna nie mieliśmy gry, która zgromadziłaby taką liczbę chętnych. Dauntless idealnie trafiło w czas i gusta użytkowników. 

Przypominamy, że Open Beta działa od czwartku. Dauntless to "darmowy Monster Hunter World", którego głównym elementem są walki z dużymi bossami. 

Zapraszamy TUTAJ

Zobacz także

59 komentarzy