DC Universe Online poszło drogą World of Warcraft. Koniec podziału na frakcje!

Wprowadzenie międzyfrakcyjnych rajdów/dungeonów, a potem międzyfrakcyjnych gildii było rewolucją w World of Warcraft, która praktycznie zatarła linię pomiędzy Hordą a Przymierzem.
I taką samą drogą idzie najlepszy superbohaterski MMORPG, DC Universe Online, który najpierw - cztery miesiące temu - wprowadził międzyfrakcyjne ligi (gildie) pomiędzy Heroes (Bohaterami) oraz Villains (Złoczyńcami), a teraz - we wczorajszym patchu - dodał jeszcze Cross Faction Groups.
Czyli możliwość tworzenia grup oraz przechodzeni aktywności PvE (od duo, alertów i rajdów) z graczami z „drugiej” frakcji.
Oznacza to, że gracze o przeciwnych poglądach moralnych mogą teraz łączyć siły, aby stawić czoła alertom, duetom i rajdom, bez konieczności przynależności do tej samej frakcji.
Grupowanie odbywa się za pośrednictwem istniejącego menu społecznościowego.
To punkt zwrotny dla DCUO, który wywraca do góry nogami kilkunastoletni konflikt Bohaterów i Złoczyńców w grze. Ale są też inne strony - jeszcze szybciej znajdziemy ekipę do pożądanej rozgrywki.
Szczegóły TUTAJ.