Dead by Daylight opóźnia przyszłe nowości, aby skupić się na poprawkach
Regularne wydawanie nowości w grach sieciowych to ponoć klucz do sukcesu. Graczy trzeba zalewać nowymi atrakcjami i zawartością, aby utrzymać ich uwagę. Problem zaczyna się robić wtedy, kiedy nie wszystko jest porządnie przetestowane, rzeczy zaczynają się psuć, balans nie istnieje, a ten nadmiar generuje więcej komplikacji. Wtedy trzeba powiedzieć sobie stop i wprowadzić poprawki.
Dead by Daylight dotarło właśnie do tego momentu tak, jak jakiś czas temu Conan Exiles. Asymetryczny horror od Behaviour Interactive zwalnia tempa i teraz skupi się na poprawkach, zatytułowanych „Quality of Life Initiative”. Czekają nas dwie fazy aktualizacji mających na celu usprawnienie gry. Pierwsza część przewidziana została na kwiecień-czerwiec, a druga na lipiec-grudzień.
Oczywiście nie oznacza to, że Dead by Daylight nie dostanie w międzyczasie żadnych nowości. Pojawią się dodatkowe atrakcje, ale wolniej niż dotychczas. Zamiast tego można liczyć na aktualizacje związane z balansem rozgrywki, nowym systemem zadań, poprawki w ukrywaniu się i blokowaniu ciałem, a także inne rzeczy, mające ulepszyć gameplay. Kosztem tego jednak kolejne Chaptery, Wydarzenia i inne elementy związane z nową zawartością, pojawią się później.
Szczegóły znajdziecie tutaj. Kto wie, może te działania faktycznie sprawią, że Dead by Daylight stanie się lepszym tytułem?
