Destiny 2 z wszystkimi dodatkami jest już dostępne w Xbox Game Pass, ale…

Apps.41722.68331807765411716.aa4ceb76 e992 46a5 83ba 5a5c948cd534.f178157a 83b2 49f2 acee a20721cca8a5

…tylko na konsoli Microsoftu.

Bungie we współpracy z Microsoftem sprawiło, że Destiny 2 stało się jeszcze bardziej przystępne. Podstawka gry rozdawana była za darmo swojego czasu na Battle.net. Potem po rozwiązaniu współpracy z Activision, gra przeszła na model Free-to-Play, jeśli chodzi o podstawową wersję oraz dwa, stare rozszerzenia. Teraz z kolei tytuł ten zawitał do Xbox Game Pass i w to w pełnej okazałości!

W ramach subskrypcji gracze mogą ogrywać Destiny 2 oraz obecne, płatne dodatki, czyli Porzuceni oraz Twierdza Cieni. Co ciekawe, zbliżające się rozszerzenie, Poza Światłem, również trafi do abonamentu i to od razu w dniu premiery, czyli 10 listopada. Warto jednak zaznaczyć, że oferta ta dotyczy tylko konsoli Xbox – nie dotyczy graczy na PC.

Poza tym Bungie informuje o tym, że Destiny 2 pozwoli na większą personalizację Duchów. W Destiny 2: Poza Światłem, Duchy przeszły przez aktualizację systemu, która pod pewnymi względami przypomina funkcje, jakie zostały wprowadzone do pancerza w Twierdzy Cieni. Czego możecie się spodziewać?

  • Obudowy Ducha będą miały poziomy energii oraz dostęp do modyfikacji o zróżnicowanym koszcie energetycznych zamiast przypisanych cech.
  • Zmiana ta została zastosowana na wszystkich obudowach Duchów oprócz Obudowy generalisty. Będziecie zatem mogli korzystać ze swoich ulubionych obudów niezależnie od szczebla.
  • Część modyfikacji będzie dostępna dla wszystkich obudów od samego początku, podczas gdy pozostałe modyfikacje będzie można zdobyć z różnych źródeł w grze. Informacje na temat tego, gdzie będzie można je znaleźć, uzyskacie w Kolekcjach.
  • Modyfikacje Duchów będzie można otrzymać w ramach nagród z rozgrywki i nie będzie można ich kupić w Eververse.
  • Duchy mają teraz cztery miejsca na modyfikacje. Trzy będą dostępne od razu, a czwarte będzie można odblokować po ulepszeniu obudowy Ducha do poziomu mistrzowskiego.

Jednym z celów deweloperów było oddzielenie efektów wizualnych od funkcjonalności. Chcieli, żeby wszystkie obudowy były rentowne i miały dostęp do pożytecznych modyfikacji niezależnie od ich szczebla czy źródła. Będziecie mogli wybrać swoją ulubioną obudowę Ducha w oparciu o jej wygląd bez uszczerbku dla jakości.

Niezależnie od tego czy kupicie ją w Eververse, zdobędziecie ją poprzez najnowszy najazd, czy też wyciągnięcie dawnego ulubieńca z waszych Kolekcji, wszystkie Duchy na waszym koncie będą miały dostęp do tych samych modyfikacji. Możecie zwiększać poziom energii na swoich ulubionych obudowach Duchów i wybrać dla nich dowolne kombinacje modyfikacji.

Duchy będą miały dostęp do czterech miejsc na modyfikacje, każde z unikatowym wyborem modyfikacji. Będą to miejsca na modyfikację doświadczenia, modyfikację śledzącą, modyfikację ekonomiczną i modyfikację aktywności. Przy czym to ostatnie miejsce będzie odblokowywana, gdy Duch osiągnie status mistrzowski na 10 poziomie energii. Modyfikacje z tych kategorii będzie można dowolnie mieszać i łączyć przestrzegając limitów energii. W każdym miejscu na modyfikację będzie można umieścić takie modyfikacje, jakie najlepiej odpowiadają Waszemu stylowi gry.

Więcej informacji znajdziecie w tym miejscu.

Zobacz także

4 komentarzy