Diablo 3 ma dobrą "metę". Nie będzie zwiększenia poziomu Szczelin!

Dodany przez guru około 4 lata temu
7 10259
Diablo 3 ma dobrą "metę". Nie będzie zwiększenia poziomu Szczelin!

Na oficjalnej stronie Diablo 3 pojawił się bardzo obszerny artykuł, w którym członkowie Blizzarda wyjaśniają „metodologie oraz proces powstawania aktualizacji zawartości”, dając nam również do zrozumienia, że to, co piszemy o D3 jest czytane przez zespół i brane pod uwagę przy projektowaniu kolejnych patchów. 

Fajnie, ale czego nowego dowiedzieliśmy się z tej „ściany tekstu”? 


1. Blizzard jest zadowolony z obecnej mety (po dodaniu nowych zestawów klasowych dla Mnicha i Krzyżowca). "Z zadowoleniem stwierdziliśmy, że efekt był piorunujący dla końcowej metagry i właśnie taki wynik mieliśmy nadzieję osiągnąć”. Czyli Blizzowi nie przeszkadza, że maksymalne GR są teraz czyszczone w kilka minut. Okej… 

2. Trwają prace nad aktualizacją 2.6.8.

3. Twórcom D3 zależy na „projektowaniu ciekawych i zwiększających przyjemność z gry wzmocnień sezonowych bez zwracania szczególnej uwagi na balans klas”.

4. Ideałem Diablo 3, w przypadku zestawów klasowych, „jest możliwość osiągnięcia mniej więcej 130 poziomu Głębokiej Szczeliny w pojedynkę i przy założeniu, że dana postać ma 5000 poziomów mistrzowskich”.

5. „Diablo III ma mnóstwo szczegółowych zasad mechaniki. Nawet drobna zmiana może znacznie wpłynąć na resztę gry, więc staramy się wprowadzać je bardzo uważnie”.

6. Nie będzie zwiększenia level capu dla Głębokich Szczelin. Dlaczego? Bo taka zmiana przyniosłoby to więcej kłopotów niż korzyści. Blizzard twierdzi, że „rozwijanie końcowej fazy gry poprzez dodawanie poziomów Głębokiej Szczeliny nie przysłużyłoby się Diablo III”.

7. Blizzard zaprzecza, jakoby Diablo 3 było rozwijane z myślą tylko i wyłącznie o grupowej zabawie. „Zapewniamy, że projektujemy zawartość tak, by usatysfakcjonować większość graczy, uwzględniając oba style gry”.

8. Blizzard twierdzi, że pracuje nad balansem gry wynikającym „z kreatywnego używania mechaniki „migawek” (ang. snapshotting) lub możliwości przerywania animacji umiejętności”. To jednak żmudne zadanie i będzie wymagać ogromnej uwagi i delikatności. 

9. „Mamy nadzieję, że to da wam pewien obraz kierunku, w którym zmierzają zmiany w grze, podczas gdy zespoły innych gier ciężko pracują nad przyszłością piekielnych otchłani”.


No i jak wam się podoba nowy „kierunek” Diablo 3? Czy takie tłumaczenia Blizzarda wam przekonują? Odpowiadajcie szczerze. 


7 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube