Diablo 3 staje się coraz łatwiejsze. Liczby nie kłamią...

Dodany przez guru około 4 lata temu
4 10087
Diablo 3 staje się coraz łatwiejsze. Liczby nie kłamią...

Wczoraj wieczorem (a raczej dziś w nocy) zakończył się Sezon 21 – jeden z najdłuższych sezonów w całej historii Diablo 3.

S21 trwał osiemnaście tygodni i dwa dni i był prawie miesiąc dłuższy od standardowego cyklu Diabełka (dla porównania S20 działał “tylko” 14 tygodni).

Kolejną “zaletą” S21 była jego prostota, tudzież łatwość. Dzięki motywowi sezonowemu (Próba Żywiołów – nasza postać co 90 sek. Wyzwala moc jednego z żywiołów, która przez ograniczony czas sieje spustoszenie wokół bohatera) oraz kosmicznym buffom dla Łowcy Demonów oraz Barbarzyńcy, ludzie z palcem <wiadomo gdzie> dochodzili do najtrudniejszej Głębokiej Szczeliny i czyścili ją w kilka minut.

Jeszcze nigdy tak wielu graczy Diablo 3 nie zrobiło GR150 co podczas Sezonu 21.

Przykład?

Podczas S21 mieliśmy aż 250 graczy, którzy pomyślnie przeszli GR150 na poziomie Hardcore. Najlepsi z nich zrobili to w w cztery minuty i dziewiętnaście sekund.

Dla porównania w S20 takich osób było tylko 90, a najlepszy wynik w GR150 Hardcore wynosił prawie ponad sześć minut.

Jeśli chodzi o tryb Normal, to tutaj różnica w liczbie graczy, którzy ukończyli GR150 w S21 a S20, idzie w tysiące na korzyść tych pierwszych. 

Inna sprawa jest z klasami. Blizzard tak bardzo namieszał z siłą postaci, że Demon Hunter z najgorszej stał się najlepszą klasą. W TOP100 mieliśmy sześćdziesięciu Łowców Demonów, dwudziestu paru Barbarzyńców, niewielu mniej Nekromantów, kilku Krzyżowców… oraz jednego Mnicha, jednego Wizarda i jednego Szamana.

Przyznacie, że coś tutaj nie gra? Tak nie powinna wyglądać gra ze zbalansowanymi postaciami. 

A boję się, że to nie koniec i niedługo czeka nas kolejne trzęsienie ziemi w Diablo 3. Za parę dni otrzymamy nowego patcha i wtedy pewnie dowiemy się, w jaką stronę pójdzie teraz Diablo 3.

Kolejny sezon Diablo 3 (start 20 listopada) też zapowiada się ekstremalnie łatwo. "W sezonie 22 aktywacja kapliczki lub obelisku powoduje utworzenie cienistego klona odzwierciedlającego klasę postaci gracza. Jego moc skaluje się w oparciu o moc postaci gracza. Klon utrzymuje się przez 1 minutę lub do chwili śmierci". Szykujcie się na nowe rekordy...


4 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube