Diablo 4 – wielki patch i wielkie buffy dla całej gry
No i doczekaliśmy się pierwszego poważnego patcha do Diablo 4, który po pierwsze naprawił irytujące bugi (było ich ponad 60), a po drugie – po tygodniach ciągłych nerfów – wreszcie skupił się na buffach.
Najważniejsze zmiany to:
- Znacznie zwiększono ilość doświadczenia przyznawanego za ukończenie Podziemi Koszmarów.
- Znacznie zwiększono doświadczenie zdobywane za zabijanie potworów w Podziemiach Koszmarów.
- Skrzynie Piekielnych Przypływów zapewniają teraz znacznie więcej dodatkowego doświadczenia po otwarciu.
- Znacznie zwiększono liczbę nagród za ukończenie poszczególnych Szeptów.
- Bossowie przemierzający Piekielne Przepływy będą teraz częściej upuszczać łupy wyższej jakości.
- Gracze mogą teraz teleportować się do Podziemi Koszmarów bezpośrednio z poziomu mapy.
- Cotygodniowe skrytki z premiami od bossów świata nie mają już wymogu poziomu do otwarcia.
Zbalansowano także wszystkie klasy w grze, a największego buffa – zgodnie z oczekiwaniami – otrzymał Nekromanta. Praktycznie wszystkiego jego umiejętności (poza Ciemnością/Cieniem) otrzymały buffa, także Miniony, które mają zachowywać się lepiej i które np. mają w pierwszej kolejności atakować wrogów objętych klątwami.
Wzmocnieniu uległy także legendarne aspekty.
Kontynuujemy nasze wysiłki, aby gra wszystkimi konfiguracjami klas dawała poczucie potęgi i frajdy, dlatego wprowadzamy kolejną rundę aktualizacji balansu. W szczególności odnosimy się do opinii społeczności, że umiejętności Podstawowe nie mają wystarczającego wpływu na walkę. Zmiany te nie zmienią fundamentalnej relacji między umiejętnościami Podstawowymi i Głównymi, ale mamy nadzieję, że będą uprzyjemniać wasze zdobywanie poziomów, podczas gdy będziemy przyglądać się dodatkowym sposobom ich wzmocnienia. Zwiększamy również moc niektórych umiejętności, które zdaniem graczy pozostają w tyle za konkurencyjnymi.
O wszystkich zmianach przeczytacie TUTAJ.