Diablo 4 będzie inne. Całkowita przeróbka gry - oto lista zmian!

Dodany przez guru dzień temu
50 13068
Diablo 4 będzie inne. Całkowita przeróbka gry - oto lista zmian!

Od jakiegoś czasu było wiadomo, że zbliżający się Sezon 11 będzie rewolucyjny i będzie pewnego rodzaju punktem zwrotnym dla Diablo 4.

Teraz w końcu poznaliśmy szczegóły i wiemy, co zostanie zmienione, rozbudowane lub po prostu usunięte z D4.

Lista zmian:

Przedmioty

  • Gruntowne zmiany w procesie zdobywania przedmiotów
  • Przebudowa zdobywania przedmiotów na różnych poziomach trudności
  • Rework Hartowania (Tempering) - możesz teraz wybrać konkretny afiks, który chcesz zastosować do swojego przedmiotu,
  • Przedmioty mogą teraz mieć tylko jeden hartowany dodatek
  • Rework Masterworking (Udoskonalania przedmiotów), które nie zwiększa już wartości atrybutów przedmiotu
  • Zamiast tego poprawia jego jakość, co daje premię do podstawowych obrażeń, pancerza lub odporności przedmiotu
  • Przedmioty można udoskonalić do maksymalnego poziomu wynoszącego 20
  • Po osiągnięciu maksymalnej rangi, można uzyskać tzw. Capstone. To potężny bonus ulepsza losowy, niebędący większym, afiks twojego przedmiotu do Większego Afiksu
  • Zwiększona liczba podstawowych afiksów w przedmiotach niebędących unikatowymi z 3 do 4

Potwory

  • Ulepszone AI potworków: potwory będą lepiej reagować i dostosowywać się do walki
  • Afiksy potworów staną się potężniejsze
  • Grupy potworów będą się też rzadziej respawnoać, przez co trudniej będzie je wyeliminować jednym zamachem
  • Rzadkość przeciwników-czempionów została przeprojektowana
  • 20+ nowych afiksów dla elitarnych wrogów
  • Elity pojawiają się teraz ze sługami, którzy dziedziczą niektóre z ich afiksów

Rozgrywka

  • Zmian w sposobie, w jaki zdrowie oddziałuje z redukcją obrażeń i jak obliczane są te poszczególne statystyki
  • Większy nacisk na dostosowanie buildów pod kątem przeżywalności
  • Pancerz i Odporności staną się systemami punktacji, z malejącymi korzyściami przy wyższych wartościach
  • Pancerz zmniejsza teraz wszystkie otrzymywane obrażenia, zarówno fizyczne, jak i niefizyczne
  • Nowy rodzaj Odporności na Obrażenia: Obrażenia Fizyczne
  • Kary do pancerza i odporności naliczane za poziomy udręki zostały usunięte
  • Umiejętności i węzły Paragonu są przeprojektowywane z uwzględnieniem tych zmian
  • Dodana zostanie nowa statystyka - Wytrzymałość
  • Mikstury ulegają znaczącym zmianom, aby ich użycie było bardziej efektywne i taktyczne
  • Pojemność podstawowej mikstury została zmniejszona do 4
  • Leczenie miksturą jest teraz natychmiastowe i procentowe. Użycie mikstury natychmiast przywraca 35% całkowitego zdrowia
  • Zwiększono wartości regeneracji życia, życia po zabiciu i procentowego leczenia
  • Fortyfikacja zmienia się z rodzaju redukcji obrażeń w dodatkowy zbiornik życia, który jest wyczerpywany w celu leczenia cię z czasem
  • Gdy teraz zdobędziesz Fortyfikację, będzie ona sumować się z Twoim Maksymalnym Życiem

Inne

  • Wprowadzenie Rang Sezonowych – bardziej wymagającego, skoncentrowanego na lochach sposobu na zdobywanie sezonowych nagród
  • Sława (Renown) będzie teraz stała tylko w Eternal Realm
  • W sezonowych serwerach nadal możesz zdobywać dodatkowe korzyści związane ze Sławą w oparciu o swoje postępy, powiązane z nowym systemem Rangi Sezonowej
  • Ranga sezonu zapewnia dodatkowe punkty umiejętności na poziomie 1, 2 i 3. Ranga sezonu zapewnia dodatkowe punkty paragonu na poziomie 3, 4, 5 i 6
  • Powrót Capstone Dungeons

Nowości

  • Nowy World Boss - Azmodan
  • Powrót Leaderboards (Tablic Wyników)
  • Pojawią się nowe unikaty dla każdej z klas
  • Nowa aktywność/wyzwanie PvE - Wieża

Nadchodzi nowe wyzwanie, które wystawi na próbę męstwo najbardziej zaprawionych w bojach wojowników Sanktuarium. Wieża to wieloetapowy loch z limitem czasowym, który mogą pokonać tylko najlepsi wędrowcy.

Przemierzaj wiele pięter, każde z losowym zestawem kafelków i rodziną potworów. Gdy osiągniesz wystarczający postęp, w Wieży pojawi się losowy boss.

 

  • Nowy end-game’owy system ulepszenia przedmiotów - Sanctification (Uświęcenie)
  • Każdy „uświęcony” przedmiot zyskuje unikalne efekty, które mogą całkowicie zmienić jego potencjał (np. bonusowa legendarna moc, ulepszenie afiksu do większego afiksu, brak konieczności naprawiania itp.)

Sezon 11

Motywem przewodnim Sezonu 11 będą jednak Divine Gifts, Boskie Dary - specjalne esencje/moce do zdobycia i wyposażenia, które dzielą się na trzy komponenty (Reward, Purified Gift, Corrupted Gift) i które zapewniają nam wymierne korzyści (np. zwiększenie nagród w Helltide, premiera do obrony itd.)

21 października rusza test serwer z w/w zmianami/nowościami, ale Sezon 11 wystartuje najwcześniej na początku grudnia.

Więcej TUTAJ.


50 Komentarzy


Ostatnie gry