Diablo 4 jak nowa gra. Gigantyczne zmiany – tak wygląda itemizacja!

Dodany przez guru około 2 miesiące temu
74 24076
Diablo 4 jak nowa gra. Gigantyczne zmiany – tak wygląda itemizacja!

Teraz już wiemy, dlaczego Sezon 4 jest nazywany największym i najbardziej rewolucyjnym sezonem od czasu premiery Diablo 4. Wiemy też, dlaczego Blizzard opóźnił premierę S4 o miesiąc…

To, co zobaczyliśmy i usłyszeliśmy na wczorajszym devstreamie wyglądało jak zapowiedź nowej gry, a nie nowego sezonu. Skala zmian & nowości jest tak gigantyczna, że tak naprawdę nie wiadomo, od czego mamy zacząć…

  • Pojawi się nowy system rzemiosła pozwalający dodawać afiksy – Tempering
  • Pojawi się też nowy end-game’owy system rzemiosła (dla legend i unikatów) – Masterworking
  • Pojawi się nowa aktywność PvE end-game – The Pit (coś jak Głębokie Szczeliny z Diablo 3)
  • Heltide stanie się dostępny już od World Tier 1
  • Każdy boss Endgame będzie miał 0,5% szansy na zdobycie unikalnego przedmiotu Ubera
  • Liczba normalnych przedmiotów unikalnych w grze zostanie podwojona dla każdej klasy
  • Kompletny rework/rebalans klas postaci
  • Z trybu Hardcore zniknie Elixir of Death Evasion
  • Nekromanci otrzymają nową Księgę Umarłych, a ich Miniony będą bazowały na 100% statystyk gracza
  • Od Sezonu 4 kamera w Diablo 4 będzie bardziej oddalona!

Ale to, co wywołuje najwięcej emocji to kwestia itemizacji (czyli jednej z największych bolączek Diablo 4).

Blizzard wziął sobie do serca całą krytykę i totalnie przebudował ten system, stawiając na jakość, a nie ilość przedmiotów.

Na przedmiotach będzie się pojawiać mniejsza pula afiksów, ale będą one silniejsze i bardziej dopasowane pod naszą klasę (build). Ponadto dropiąc legendy na poziomie 95+, zawsze otrzymamy przedmiot z Item Power 925.

  • Kodeks Mocy będzie teraz składał się ze WSZYSTKICH Legendarnych Aspektów i będzie resetowany w każdym sezonie
  • Niektóre unikalne przedmioty zaczną wypadać wcześniej w grze
  • Klejnoty będą prostsze, bardziej przydatne i będą miały jeszcze większe przełożenie na przedmioty
  • Wartość sprzedaży klejnotów zostanie zwiększona.
  • Przedmiotami legendarnymi i unikatowymi będzie można handlować
  • Pojawią się także nowe afiksy
  • Pojawią się też Greater Affixes (Większe Afiksy) - potężniejsze wersje normalnych afiksów, które zaczną wypadać w późnej fazie end-game

Chcemy, aby gracz bardziej skoncentrowali się na afiksach, a nie na poszukiwaniu przedmiotu z wyższym iPower

To wszystko zobaczymy już 14 maja. Na ten dzień zaplanowano premierę Sezonu 4.

Itemizacja:

Tempering:

Masterworking:

Greater Affixes: 

The Pit: 

The Pit  zostanie odblokowany dla graczy po ukończeniu pierwszego Koszmarnego Lochu 45 poziomu i będzie wymagać jednego Runesharda, aby wejść do Obelisku Rzemieślnika w Cerrigar. Te Odłamki Run można zdobyć z całej zawartości gry końcowej. Pit jest podobny do Głębokich Szczelin w Diablo 3 i zawiera ponad 100 poziomów trudności do pokonania.


74 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube