Diablo 4 opowiada o otwartym świecie i (nie)liniowości gry

Dodany przez guru około 2 lata temu
22 4522
Diablo 4 opowiada o otwartym świecie i (nie)liniowości gry

Joe Shely (Game Director) oraz Rod Fergusson (Diablo General Manager) w kolejnej części wywiadu dla IGN, w którym opowiadają o otwartym świecie, mapie gry, liniowości (czy raczej nieliniowości) oraz systemie Renown.

A więc tak (via wowhead.com):

  • Mapa świata ma być dokładna, ale równocześnie bardzo prosta (minimalistyczna). Blizzard nie chce przytłaczać graczy natłokiem informacji. Przede wszystkim ma być czytelnie i funkcjonalnie.
  • Fabuła gry jest liniowa, ale też „rozgałęziona”, zapewniając swobodę wyboru podczas przechodzenia kampanii.
  • Po ukończeniu prologu, gracze będą mogli swobodnie manewrować pomiędzy Aktami.
  • Kampania to kampania. Oprócz tego istnieją setki różnych side-questów niezwiązanych z główną osią fabularną.
  • W Diablo 4 ważna jest wolność wyboru, a jednocześnie możliwość otrzymania „powiedzenia, dokąd iść”.

Gracze mówią, że chcą otwartych światów i wolnego wyboru. Ale chcą też wiedzieć, gdzie mają się udać.

  • Otwarty świat w Diablo IV koncentruje się na walce. Jednym z głównych celów było przeniesienie możliwości bycia zaatakowanym w każdym momencie na mapie.
  • Renown System ma nagradzać graczy za “czyszczenie” danych lokacji (czyli eksplorację, wykonanie wszystkich zadań pobocznych itd.). W jaki sposób? Punktami Umiejętności, które posłużą nie tylko głównej postaci, ale także innym altom na koncie.

 

Przypominamy, że premiera Diablo 4 jest zaplanowana na drugi kwartał 2023 roku. Choć już w przyszłym miesiącu mają ruszyć Pre-Ordery.

Tak, Diablo 4 będzie płatne. Tak, będzie miało również Item Shop, sezony i Przepustkę Bojową.


22 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube