Diablo 4 oraz Path of Exile zostały mocno znerfione

Żeby była jasność. Nie chodzi o całą grę, ale nowe aktywności, które w ostatnich dniach pojawiły się w obu tytułach.
W przypadku Diablo 4 chodzi o Rzeźnię Zira – nowe endgame “zapożyczony” z Diablo 3. Aktywność była kierowana do najbardziej doświadczonych graczy, ale nawet oni mają problem z przechodzeniem Rzeźni.
Tutejszy nerf wyniesie nawet -20%, przy jednoczesnym wyłączeniu niektórych affiksów potworków oraz zwiększeniu nagród za wykonywanie Rzeźni.

Podobna historia dzieje się w Path of Exile i dotyczy Affliction – nowej ligowej mechaniki, która powoduje, że ogniki powracają z nami z Viridian Wildwood oraz wzmacniają potworki/bossy na aktualnej mapie.
Okazało się jednak, że to “wzmocnienie” jest przesadzone i czasami uniemożliwia zabicie takiego potworka lub bossa.
TUTAJ macie przykład “wzmocnionego” moba, który one-hituje postać, a TUTAJ śmierć TOP1 Hardcore, który przy wymaksowanym capie, tak sam dostaje one-hita.
W efekcie GGG wprowadziło od wczoraj dwa hotfixy, które zmniejszyły Attack, Cast, Movement Speed, zadawane obrażenia oraz dodatkowe życie (o 20-30%) “wzmacnianych” przez ogniki potwory.

