Diablo 4 otrzyma loot-filter i przeróbkę odporności

Dwie bardzo ważne i bardzo wyczekiwane przez społeczność zmiany zostaną wprowadzone do Diablo 4.
Pierwszą z nich będzie loot-filter, czyli filtr łupów znany chociażby z Path of Exile, który potrafi dostosować, customizować wypadane przedmioty z potworków (można stosować różne kolory lub np. ukrywać najgorsze śmieci itd.). Jest to szczególnie ważne w gatunku hack’n’slash, gdzie przedmioty dosłownie zalewają nasze ekrany.
Nie padła żadna konkretna data, ale Rod Fergusson przyznaje, że loot-filter to “część ich zaległości”.

Drugą zmianą będzie przeróbka odporności (na żywioły), która trafi na serwery jeszcze w trakcie trwania Sezonu 2. Czyli do października/listopada.
System odporności w Diablo 4 nie działa poprawnie, co – już wiele tygodni temu – przyznał sam Blizzard. Fajnie że w końcu wzięli się na to poważnie, choć to znowu sprzątanie bałaganu i kolejny dowód na to, że Diablo 4 zostało wydane jako niekompletny, wadliwy produkt.
***
Tak wygląda działanie loot-filtera w Path of Exile:
