Diablo 4 przedstawia Grzechy, Zaklęcia, Skarbce i Klejnoty Horadrimów. Nowe systemy w grze!

Jeszcze nie nacieszyliśmy się Sezonem 8, Belialem i zmianami w end-game, a tu proszę – Blizzard podczas wieczornego Camfire Chat zaprezentował główne nowości Sezonu 9 .
Ten Sezon zwie się “Sins of the Horadrim” czyli “Grzechy Horadrimów”. Testowy serwer rusza w poniedziałek, a premiery Sezonu 9 spodziewajcie się na początku lipca.
Główną nowością będą Zaklęcia Horadrimów – czyli system pozwalający zwiększyć moc i różnorodność naszych umiejętności. “To nowy sposób interakcji z twoimi mocami, dając dostęp do potężnych zdolności, aby tworzyć niesamowite nowe kombinacje.”
Całość zostanie podzielona na trzy elementy:
- Katalizatory: podstawowa moc twojego zaklęcia
- Infuzje: modyfikują rodzaj obrażeń żywiołowych, jakie zadaje twoje zaklęcie
- Arkana: modyfikuje podstawową moc zaklęcia
Istnieją niezliczone możliwości dzięki wszystkim różnym kombinacjom Katalizatorów, Infuzji i Arkan. Aby zbudować Zaklęcie Horadrimów, możesz wyposażyć się w główny Katalizator, Infuzję do wsparcia i trzy Arkany do wzmocnienia i zbudowania swojego zaklęcia. Każdy element przyczynia się do Twojego ogólnego zaklęcia, pozwalając Ci majstrować i budować niesamowite możliwości. To Twoja szansa na prawdziwe eksperymentowanie i władanie magią Horadrimów z niezliczonym potencjałem.
Druga nowość to Skarbce Horadrimów – dungeony w dungeonach. Mikrolochy ukryte w Podziemiach Koszmarów (“wypatruj charakterystycznego błysku i dźwięku Bramy Horadrimów”).
Po odpieczętowaniu lokacji, będziesz mieć tylko ograniczoną ilość czasu na ukończenie instancji, zanim cenne przedmioty zostaną zapieczętowane na zawsze. Zabijaj demony i nasycaj horadric Pillars w środku, aby wzmocnić swoją zdolność do zdobywania horadric attunement, które może być wykorzystane do przyznawania znakomitych nagród.
Trzecia nowość to Escalation Nightmares – nowa aktywność endgame, która rzuca cię w łańcuch trzech Nightmare Dungeonów (każdy będzie trudniejszy, bo modyfikatory nakładają się na siebie). To właśnie tutaj – na końcu – czeka nas walka z Astarothem.
Co jeszcze? Klejnoty Horadrimów (wkładamy je do biżuterii w sprzęcie), nerf mechaniki Overpower o 80% oraz nowe unikaty.
Szczegóły TUTAJ.



