Diablo 4 przedstawia Twierdze - nową funkcję gry
Pierwsze skojarzenie ze Twierdzami (Strongholdami) to jakiś własny domek lub kryjówka (aka hideout z Path of Exile). No nie… w Diablo 4 to będzie coś zupełnie innego.
Graliście w Wiedzmina 3? W otwartym świecie spotykaliśmy opanowane przez potwory wioski lub wsie, które po oczyszczeniu (czyt. Ubiciu wszystkich mobów) znowu stawały się zdatne do mieszkania. Do tych lokacji wracały NPC-ki, a my niejednokrotnie zyskiwaliśmy dostęp do nowych handlarzy.
Strongholdy w Diablo 4 będą pełniły podobną rolę. Nowa aktywność PvE, która – cytat – “pozwala zmieniać świat i najbliższe otoczenie”. Zadaniem graczy będzie wyzwolenie tych miejsc z sił zła i przekształcenie je w bezpieczne publiczne strefy.
Ale nie tylko. Niektóre oczyszczone Twierdze zmienią się… w wejścia do niedostępnych wcześniej dungeonów.
Gameplay z Twierdzami:
Twierdze będzie można robić solo lub w drużynie. Oczyszczenie Strongholdów zapewni nam duże pokłady PD, highlevelowy sprzęt, dostęp do kupców, dostęp do punktów nawigacyjnych, dostęp do wspomnianych lochów, dostęp do mini-questów, a także pokłady reputacji (Renown aka Fame).
Blizzard zapewnia, że w świecie Sanktuarium spotkamy wiele unikalnych Twierdz, które tylko czekają na wyzwolenie.
Brzmi fajnie, prawda?