Diablo 4 rusza do walki z Path of Exile 2. Dziś wieczorem startuje Sezon Wiedźm
Dziś wieczorem, punktualnie o 19:00 czasu polskiego, startuje nowy sezon w Diablo 4 – “Season of Witchcraft”, choć polska nazwa to “Sezon Wiedźm”.
Będzie to pierwszy sezon D4 od premiery Path of Exile 2, a jednocześnie pierwsza szansa/próba Blizzarda odciągnięcia fanów ARPG od dzieła Grinding Gear Games.
Co prawda “Sezon Wiedźm” dodaje sporo nowych rzeczy, jednakże nie zmienia nic w kwestii itemizacji oraz end-game, czyli prawdopodobnie dwóch największych bolączek Diablo 4.
Główne nowości sezonu:
- Nowa seria zadań, gdzie odpowiemy na wezwanie wiedźm z Hawezaru, odkryjemy tajemnicę skradzionych głów
- Czarostwo – możliwość nauczenia się trzech nowych rodzajów mocy Psyche oraz Wzrostu i Rozkładu, które dają nam dostęp do nowych umiejętności
- Klejnoty okultyzmu (umieszczane w ekwipunku)
- Nowe potworki
- Zbrojownia – obiecana dawno temu funkcja umożliwiająca zapisywanie, a potem wczytywanie swoich ulubionych kompilacji buildów (otrzymamy pięć slotów)
- Trzy nowe Runy
- Aktualizacja 15 innych Run
- Ulepszenie i rozbudowa Szeptów
- Nowe sezonowe wyzwania
- Nowe legendarne Aspekty i afiksy
- Nowe unikaty
- Nowa Przepustka Bojowa
- Koniec powtarzania zadań klasowych (jeśli już raz wykonaliśmy ją taką postacią)
Najwięcej emocji wywołuje oczywiście Czarostwo, jednak gdy zagłębimy się w szczegóły, to zobaczymy, że “te nowe moce” to tak naprawdę kopia umiejętności Szamana z Diablo 3: Piranado, Ogniste Nietoperze czy Ropucha.
Wszystkie informacje nt. “Sezonu Wiedźm” znajdziecie TUTAJ.