Diablo 4 wkracza dziś na wyższy poziom. Nowy sezon, premiera Steam, masa zmian!
Cztery i pół miesiąca. Tyle czasu zajęło Blizzardowi “naprawienie” Diablo 4 i wprowadzenie do gry wielu potrzebnych i wyczekiwanych funkcji.
Można jednak zaryzykować stwierdzenie, że dzisiejsza premiera “Sezonu Krwi” będzie nowym początkiem i nowym (lepszym) etapem w historii Diablo 4.
Zabawa rozpocznie się o godzinie 19:00 czasu polskiego. Wtedy też Diablo 4 – jako druga gra Blizzard Entertainment (po Overwatch 2) – zadebiutuje na Steamie i nie ma wątpliwości, że zgarnie tam sporo (czyt. Tysiące a może nawet dziesiątki tysięcy) nowych graczy.
https://store.steampowered.com/app/2344520/Diablo_IV/
Najważniejsze zmiany w grze:
- Zdobywanie punktów doświadczenia zostanie zwiększone o około 40%
- Zwiększony efekt premii do zdobywanego doświadczenia (dla eliksirów, darów sezonowych itd.)
- Scrolls of Escape (dla trybu Hardcore) zostaną automatycznie użyte w przypadku disconnectów
- Pojawi się 5 finałowych bossów
- Aktualizacja praktycznie wszystkich unikatowych przedmiotów w grze!
- Klejnoty stają się materiałami rzemieślniczymi i nie będą już zagradzać skrytek
- Skrócony respawn Wydarzeń Legionowych (do 25 minut) i World Bossów(do 3 godzin i 30 minut)
- Gracze otrzymają o wiele więcej złota i doświadczenia z Helltide, upiornych przysług i szeptów
- Pieczęcie Koszmarów będą teraz teleportować bezpośrednio do Podziemi Koszmarów
- Niższy koszt zaklinania przedmiotów
- Koniec blokowania się wierzchowców na przeszkodach
- Wprowadzenie funkcji Auto-Run
- Zmniejszona częstotliwość wypadania przedmiotów w najgorszej jakości
- Więcej skrytek w wioskach i więcej teleportów na mapach
- Skrytka otrzyma opcje wyszukiwania i filtrowania przedmiotów
- Wprowadzenie trybu streamera
- Całkowity rework odporności w grze!
- Ogromny balans klas!
- Dużo AI dla minionów Nekromanty
- Pożądane przedmioty można teraz oznaczyć jako ulubione, dzięki czemu nie będzie można ich sprzedać lub odzyskać z nich materiałów
- Dodatkowe 2 miejsca na postacie
- Możliwość przybliżenia mini-mapy
- Poprawiona widoczność przedmiotów unikatowych
Również nowy sezon (Sezon Krwi) zapowiada się dużo lepiej od tego, co otrzymaliśmy w S1.
Dostaniemy nową aktywność w świecie gry – Krwawe Żniwa – z możliwością odblokowania specjalnych mocy Wampiryzmu. Za zabijanie wrogów w takich lokacjach otrzymamy reputację. “Dzięki niej będziecie się piąć ku kolejnym rangom i zdobywać przydatne nagrody, takie jak materiały rzemieślnicze, przedmioty i przedmioty jednorazowe powiązane z paktami”.
Aby wbić kołek w serce planu Mrocznego Mistrza, musicie posiąść dzikie moce wrogów – moce Wampiryzmu. Co niegdyś uznano za zakazaną sztukę, teraz stanie się zbawieniem Sanktuarium. Aby zawładnąć tą mocą, potrzebujecie jednak krwi. Potężnej krwi. Potężną krew można pozyskać z zabitych wrogów, a następnie wykorzystać w zakładce mocy Wampiryzmu w menu postaci, aby odblokować losową moc lub ulepszenie mocy. Moce Wampiryzmu można też odblokować, wykonując zadania z sezonowej serii zadań oraz biorąc udział w wydarzeniu sezonowym Krwawe Żniwa.
Gdy posiądziecie już moc Wampiryzmu, możecie za pomocą potężnej krwi zwiększyć jej siłę w zakładce mocy. Każdą moc można ulepszyć maksymalnie do poziomu 3. Jednocześnie można wyposażyć maksymalnie pięć mocy. Gdy najedziecie wskaźnikiem na moc Wampiryzmu, zauważycie od 1 do 3 symboli z cyfrą. Są to pakty, a liczba oznacza ich powiązany koszt. Tu właśnie potrzebny jest pancerz paktu.
Istnieją 3 rodzaje paktów. Są to Zajadłość, Boskość i Wieczność – w kolejności od lewej do prawej na powyższej ilustracji. Wypatrujcie napierśników, spodni, rękawic, butów i hełmów z paktami, które będą wypadać z przeciwników podczas Sezonu Krwi – są one niezbędne do aktywowania mocy Wampiryzmu.
Szczegóły TUTAJ.