Diablo 4 wkracza dziś na wyższy poziom. Nowy sezon, premiera Steam, masa zmian!

Dodany przez guru około rok temu
44 8809
Diablo 4 wkracza dziś na wyższy poziom. Nowy sezon, premiera Steam, masa zmian!

Cztery i pół miesiąca. Tyle czasu zajęło Blizzardowi “naprawienie” Diablo 4 i wprowadzenie do gry wielu potrzebnych i wyczekiwanych funkcji.

Można jednak zaryzykować stwierdzenie, że dzisiejsza premiera “Sezonu Krwi” będzie nowym początkiem i nowym (lepszym) etapem w historii Diablo 4.

Zabawa rozpocznie się o godzinie 19:00 czasu polskiego. Wtedy też Diablo 4 – jako druga gra Blizzard Entertainment (po Overwatch 2) – zadebiutuje na Steamie i nie ma wątpliwości, że zgarnie tam sporo (czyt. Tysiące a może nawet dziesiątki tysięcy) nowych graczy.

https://store.steampowered.com/app/2344520/Diablo_IV/

Najważniejsze zmiany w grze:

  • Zdobywanie punktów doświadczenia zostanie zwiększone o około 40%
  • Zwiększony efekt premii do zdobywanego doświadczenia (dla eliksirów, darów sezonowych itd.)
  • Scrolls of Escape (dla trybu Hardcore) zostaną automatycznie użyte w przypadku disconnectów
  • Pojawi się 5 finałowych bossów
  • Aktualizacja praktycznie wszystkich unikatowych przedmiotów w grze!
  • Klejnoty stają się materiałami rzemieślniczymi i nie będą już zagradzać skrytek
  • Skrócony respawn Wydarzeń Legionowych (do 25 minut) i World Bossów(do 3 godzin i 30 minut)
  • Gracze otrzymają o wiele więcej złota i doświadczenia z Helltide, upiornych przysług i szeptów
  • Pieczęcie Koszmarów będą teraz teleportować bezpośrednio do Podziemi Koszmarów
  • Niższy koszt zaklinania przedmiotów
  • Koniec blokowania się wierzchowców na przeszkodach
  • Wprowadzenie funkcji Auto-Run
  • Zmniejszona częstotliwość wypadania przedmiotów w najgorszej jakości
  • Więcej skrytek w wioskach i więcej teleportów na mapach
  • Skrytka otrzyma opcje wyszukiwania i filtrowania przedmiotów
  • Wprowadzenie trybu streamera
  • Całkowity rework odporności w grze!
  • Ogromny balans klas!
  • Dużo AI dla minionów Nekromanty
  • Pożądane przedmioty można teraz oznaczyć jako ulubione, dzięki czemu nie będzie można ich sprzedać lub odzyskać z nich materiałów
  • Dodatkowe 2 miejsca na postacie
  • Możliwość przybliżenia mini-mapy
  • Poprawiona widoczność przedmiotów unikatowych

Również nowy sezon (Sezon Krwi) zapowiada się dużo lepiej od tego, co otrzymaliśmy w S1.

Dostaniemy nową aktywność w świecie gry – Krwawe Żniwa – z możliwością odblokowania specjalnych mocy Wampiryzmu. Za zabijanie wrogów w takich lokacjach otrzymamy reputację. “Dzięki niej będziecie się piąć ku kolejnym rangom i zdobywać przydatne nagrody, takie jak materiały rzemieślnicze, przedmioty i przedmioty jednorazowe powiązane z paktami”.

Aby wbić kołek w serce planu Mrocznego Mistrza, musicie posiąść dzikie moce wrogów – moce Wampiryzmu. Co niegdyś uznano za zakazaną sztukę, teraz stanie się zbawieniem Sanktuarium. Aby zawładnąć tą mocą, potrzebujecie jednak krwi. Potężnej krwi. Potężną krew można pozyskać z zabitych wrogów, a następnie wykorzystać w zakładce mocy Wampiryzmu w menu postaci, aby odblokować losową moc lub ulepszenie mocy. Moce Wampiryzmu można też odblokować, wykonując zadania z sezonowej serii zadań oraz biorąc udział w wydarzeniu sezonowym Krwawe Żniwa.

Gdy posiądziecie już moc Wampiryzmu, możecie za pomocą potężnej krwi zwiększyć jej siłę w zakładce mocy. Każdą moc można ulepszyć maksymalnie do poziomu 3. Jednocześnie można wyposażyć maksymalnie pięć mocy. Gdy najedziecie wskaźnikiem na moc Wampiryzmu, zauważycie od 1 do 3 symboli z cyfrą. Są to pakty, a liczba oznacza ich powiązany koszt. Tu właśnie potrzebny jest pancerz paktu.

Istnieją 3 rodzaje paktów. Są to Zajadłość, Boskość i Wieczność – w kolejności od lewej do prawej na powyższej ilustracji. Wypatrujcie napierśników, spodni, rękawic, butów i hełmów z paktami, które będą wypadać z przeciwników podczas Sezonu Krwi – są one niezbędne do aktywowania mocy Wampiryzmu.

Szczegóły TUTAJ.


44 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube