Diablo 4 wreszcie chwalone. Duży fajny patch zawitał do gry
Ostatnie tygodnie nie były najlepsze dla Diablo 4. Nowa produkcja Blizzarda mierzyła się z wielkim (ale uzasadnionym) hejtem i masowym odpływem graczy lub zainteresowania ze strony graczy (co widać chociażby na Twitchu: 98% spadek oglądalności w dwa miesiące).
Czy debiutujący na serwerach Patch 1.1.1 to zmieni?
W pewnym stopniu pewnie tak, bo aktualizacja zawiera w sobie wiele fajnych zmian. Poprawia i balansuje klasy (oraz buildy), zwiększa gęstość potworków dla Nightmare Dungeons oraz Helltide oraz dodaje jedną zakładkę w skrytce.
Szczególnie zmiana gęstości potworków jest bardzo komentowana i bardzo chwalona wśród społeczności. Diablo 4 wreszcie zaczyna przypominać hack’n’slasha, w którym chodzi przede wszystkim o ciągłe zabijanie chmary potworków, a nie bezcelowe bieganie.
Inne nowości:
- Bossowie powyżej poziomu 60 mają więcej zdrowia
- Bossowie poziomu 35 i wyższych mają teraz 100% szansy na upuszczenie legendarnego przedmiotu
- Gobliny Skarbnicy mają gwarantowany drop przedmiotów legendarnych od poziomu 15
- Wprowadzono wiele ulepszeń w zakresie interakcji obrażeń i innych efektów z aktywnymi barierami
- Dungeon teleport time został skrócony z powrotem do 3 sekund.
- Koszt Respecu został zmniejszony nawet o 40%.
- Rozmiar stosu Eliksirów został zwiększony do 99
- Nastąpiło dostosowanie afiksów unikatowych przedmiotów, aby zawierały bardziej korzystne statystyki
- Usunięto niektóre afiksy Koszmarnych Lochów (np. Spalanie Zasobów)
Pełny patch-note znajdziecie TUTAJ.