Diablo 4 wróciło do łask. Rekord graczy na Steamie!
Diablo 4 wystartowało rok temu z wysokiego “C”. Miliony sprzedanych egzemplarzy, zawalone serwery, setki tysięcy widzów na Twitchu…
Niestety, ze względu na słaby end-game, monotonność i niewystarczające nowości, Diablo 4 bardzo szybko straciło na popularności, pogrążając się w wielomiesięcznym marazmie. Ten negatywny trend odwrócił się dopiero przy premierze Sezonu 4 (z nową itemizacją, end-game i craftingiem), choć kulminacja nastąpiła dopiero kilka dni temu.
W nocy z 9 na 10 czerwca, Diablo 4 pobiło rekord graczy online na Steamie (prawie 40 tysięcy). Hack’n’slash od Blizzarda notuje obecnie najlepsze wyniki od swojej premiery na platformie Valve, co widać na poniższym wykresie.
(można zakładać, że podobne wzrosty widzimy także w BattleNet Launcher)
Czy za wzrost popularności Diablo 4 odpowiada tylko obecny Sezon? Możliwe, choć nie zapominajmy o dodatku “Vessel of Hatred”, który otrzymał ostatnio fajny (brutalny) zwiastun, razem z datą premiery, ujawnieniem nowej klasy i możliwością złożenia zamówienia.
To również mogło zadziałać na umysły graczy, którzy postanowili dać D4 kolejną szansę i wrócić na serwery.
Pytanie: jesteście w tej grupie?