Diablo 4 wygląda niesamowicie. Blizzard pokazuje postacie, customizację i potwory

Dodany przez guru ponad 3 lata temu
21 23256
Diablo 4 wygląda niesamowicie. Blizzard pokazuje postacie, customizację i potwory

A co tam słychać w Diablo 4?

Zapraszamy do “Piekielnego Kwartalnika”, który został dostarczony dosłownie kilka godzin przed deadlinem (czyli przed zakończeniem drugiego kwartału roku).

Tym razem skupiono się na wizualnej stronie Diablo 4. To znaczy grafice gry, personalizacji, wyglądzie postaci oraz potworków. Już możemy powiedzieć, że D4 będzie najlepiej wyglądającym hack’n’slashem aka Action-RPG na rynku. Oby tylko za grafiką poszła grywalność.

Cały artykuł znajdziecie TUTAJ.


"Grafika jest kluczowym elementem serii Diablo. Nasze charakterystyczne, losowo generowane lochy ożywają dzięki złowieszczemu oświetleniu, które tworzy nastrój, gdy gracze odkrywają przerażające szczegóły w mrocznych zakamarkach. Dopiero starannie opracowane animacje i efekty wizualne sprawiają, że zaklęcia i zdolności nabierają wyrazu. I choć statystyki mogą decydować o tym, czy dany przedmiot się wam przyda, to często sam jego wygląda wprawia w zachwyt.

Grafika postaci jest równie ważna, ponieważ obejmuje dwa kluczowe elementy serii Diablo: klasy postaci i potwory. Wygląd i sposób bycia bohaterów był zawsze jednym z sekretnych składników Diablo – każda klasa jest natychmiast rozpoznawalna i posiada silną oraz niepowtarzalną osobowość. Diablo IV oferuje graczom więcej możliwości personalizacji niż jakakolwiek wcześniejsza część serii, co sprawia, że osiągnięcie naszego celu jest trudniejsze, ale warte starań. Wasz barbarzyńca będzie różnił się od każdego innego, ale mimo to niezaprzeczalnie należeć będzie do swojej klasy postaci. W przypadku potworów skupiamy się na tworzeniu nowych wrogów i odświeżeniu klasyków z panteonu monstrów z naszych poprzednich gier, wykorzystując przy tym w pełni nowe funkcje i technologie".

Blizzard obiecuje bardzo rozbudowaną customizację postaci, w której będzie można zmienić praktycznie wszystko. Fryzurę, zarost, biżuterię, makijaż, kolor skóry, tatuaże, znamiona itp. “Dokonaliśmy ogromnych ulepszeń w zakresie poziomu szczegółowości powierzchni skomplikowanych materiałów, takich jak skóra, tkaniny, włosy, futra, metale, aż po detale w postaci błysków w oku i kropli potu. Zbudowaliśmy solidny system personalizacji postaci, który jest całkowicie nowy w serii Diablo i był to ogromnie ciężki technicznie wysiłek”.

To samo tyczy się wyglądu poszczególnych armorów w grze. “System Garderoby pozwala na mieszanie i dopasowywanie setek elementów zbroi unikalnych dla danej klasy, wraz z własnymi paletami kolorów, aby stworzyć wizerunek klasy postaci, która najlepiej reprezentuje waszą jej wizję”.

Kolejnym elementem są Przerywniki Filmowe, które wejdą w Diablo 4 na wyższy poziom. Większość z nich będzie odtwarzana z silnika gry, a dzięki dodatkowej warstwie tekstur zobaczymy ostrzejszy i bardziej szczegółowy obraz.

“Zamieć” jest też dumna z oprawy graficznej i nowych elementów, dzięki którym Diablo 4 z każdej strony będzie wyglądać równie dobrze.

Diablo IV ma mieć wygląd osadzony w rzeczywistości, a żeby to osiągnąć musimy przestrzegać kilku podstawowych zasad kolorystyki, takich jak PBR, co oznacza, że nasze materiały wyglądają i reagują na światło w realistyczny sposób. Wszystkie postacie w Diablo IV stosują się do zasad PBR, dzięki czemu mogą wyglądać równie dobrze w świetle dziennym, jak i w ciemnym lochu.

Na koniec Zastępca Dyrektora Artystycznego ds. Postaci pochwalił się procesem powstawania nowych potworków do gry. Co jak co, ale na “mroczność” tutejszych mobków raczej nie będziemy narzekać. Diablo 4 wraca do korzeni, odwrotnie do kolorowego i na swój sposób bardzo infantylnego Diablo 3. Wszystko ma być tutaj brudne, krwawe i zgniłe.

Osobiście liczę jednak, że kolejne “Piekielne Kwartalniki” skupią się już na ważnych elementach rozgrywki, które będą decydować o sukcesie lub porażce Diablo 4 (czyli end-game, content itp.). 


21 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube