Diablo 4 zmienia się w Diablo 3. Wielka “rewolucja” całej gry!
Dodany przez guru 4 miesiące temu
97 26119
Dzisiejszy CampFire Chat (czyli devstream Blizzarda) był zapowiadany jako coś dużego. Coś, co zmieni oblicze Diablo 4 i wniesie grę na wyższy poziom.
A co się okazało?
Że Blizzard chyba nie ma pomysłów na rozwój gry, a wiele zmian to czyste kopiuj-wklej z Diablo 3. Czyli Diablo 4, które miało diametralnie odciąć się od poprzedniej części, zaczyna korzystać z tego, za co (nie) lubiliśmy trójki.
- Nowy max level to 60 lvl
- Będzie “number squish” (mniejsze liczby obrażeń, armora itd.)
- Nowe poziomy trudności: Normal, Hard, Expert, and Penitent
- Po wbiciu maxa odblokują się kolejne poziomy trudności dla end-game: od Torment 1 do Torment 4 (Udręki jak w D3)
- Odblokowywanie tych poziomów będzie się odbywać w Pit, mniej więcej co 15-20 levelów Pita
- Pit-y odblokowują się na 60 poziomie postaci
- Nowy max level Pit-ów to 100 lvl
- Aktywności poza Pitem będą skalować się z naszym poziomem Pita
- Zdobycie poziomu Pit odpowiadającego poziomowi Udręki odblokowuje ten poziom Udręki
- Nowy 100 Pit jest podobny do obecnego 200 lvl w D4
- Poziom potworów nie będzie już wyświetlany, a jego poziom będzie dostosowany do wybranego poziomu trudności
- Nightmare Dungeons posłużą teraz do zbierania materiałów do Masterworking
- Przedmioty Sacred (święte) znikają z gry
- Przedmioty Ancestral będą dropiły z Potężniejszym Afiksem
- Będzie je można zdobyć od Udręki/Torment 1
- Glify będą miały 100 rang, a nie 21 rang jak dotychczas
- Glify będziemy levelować tylko w Pitach
- Po osiągnięciu 46 poziomu glifów, glify staną się legendarne.
- Levelowanie Glifa będzie można “spalić”
- Wygląda to identycznie jak Legendarne Gemy w Diablo 3
- Rework Paragona!
- Paragon Points rosną z 200 do 300
- Ale będziemy mogli wybrać max 5 plansz (boardów) Paragonu
- Punkty Paragonu będą dzielone pomiędzy wszystkie postacie na koncie w tym samym typie
- Ale Punkty Paragony – dla kolejnej postaci – odblokują się dopiero po osiągnięciu nowego max lvl
- Nowe afiksy hartowania (np. Szansa zadania double damage’u)
- Umiejętności Ultimate można teraz zwiększyć do rangi 5
- Nowe skille aktywne i pasywne dla każdej z klas
- Nowe przedmioty dla każdej z klas (niestety niektóre dają po 400% więcej damage)
- Nowe Mythic Items
- Będzie mniej one-shootowych mechanik w instancjach
- Nowa zakładka ekwipunku np. Na Pieczęcie do Podziemi Koszmarów
- Możliwość wybrania ulubionej miejscówki (po użyciu Town Scrolla, przeniesiemy się właśnie tam)
- Nowy Stash Tab
- Specjalny Stash Tab np. na Gemy
- SŁOWA RUNICZNE WCHODZĄ DO DIABLO 4 (niestety tylko dla posiadaczy dodatku)
- Słowa Runiczne mają dwa rodzaje (Rytuały i Inwokacji) i można je ze sobą łączyć
- Runy rytuału określają czynności, które trzeba wykonać, by je aktywować, a runy inwokacji wywołują potężny efekt, gdy warunek z runy rytuału zostanie spełniony.
- Słowa Runiczne mają trzy rodzaje rzadkości
- Słowa Runiczne można użyć na przedmiotach z dwoma socketami
- Można użyć maksymalnie dwóch Słów Runicznych
- Słowa Runiczne zawierają także spelle z innych (od naszej) klas
- Słowami Runicznymi można handlować
- Słowa Runiczne można też wykorzystywać do wytwarzania przedmiotów mitycznych u złotnika
- Do stworzenia każdego takiego przedmiotu potrzeba: 1 olśniewającej iskry, 10 legendarnych run o określonej nazwie, 10 rzadkich run o określonej nazwie i 10 magicznych run o określonej nazwie.
Żeby była jasność. Wszystkie te zmiany - oprócz Słów Runicznych - wejdą w darmowej aktualizacji 2.0 (w dzień premiery dodatku) i obejmą całą grę.
https://news.blizzard.com/pl-pl/diablo4/24130178/pst-2-0-wszystko-co-musicie-wiedzie
W środę rusza testowy serwer, który najpierw skupi się na levelowaniu, a potem na end-game.
No i co wy na to?