Diablo IV zarobiło już 666 milionów dolarów
Blizzard poinformował, że Diablo IV od swojej premiery wygenerowało „net revenue” na poziomie 666 milionów dolarów. Oczywiście ten zarobek netto jest pewnie wyższy, ale firma chciała pochwalić się tak klimatycznym wynikiem, pasującym do serii. Nie ma się zresztą czemu dziwić, sukcesem warto się chwalić.
Warto tutaj zaznaczyć, że te 666 milionów dotyczy jedynie pierwszych 5 dni po premierze gry. Blizzard ponownie zaznaczył, że to najlepiej/najszybciej sprzedająca się gra w ich historii, która dodatkowo pobiła rekordy weekendu otwarcia. Generalnie, jest to hit – przynajmniej sprzedażowy.
Społeczność Diablo IV spędziła już 276 milionów godzin w Sanktuarium, czyli ponad 30 000 lat. Zabito również ponad 276 miliardów demonów, a gracze umarli 316 milionów razy. Z czego 5 milionów razy z rąk samego Butchera. W momencie publikowania danych źródłowych, 163 graczy dobiło maksymalny poziom w trybie Hardcore. Czarodziejka z kolei jest najpopularniejszą klasą.
Kto nie grał w Diablo IV, ten oglądał grę na Twitch.tv, gdzie Blizzard pobił swoje rekordy oglądalności, jeśli chodzi o ilość godzin streamowanych, a także oglądanych. A skoro o streamowaniu mowa, to możecie zgarnąć przedmioty kosmetyczne, jeśli poświęcicie nieco czasu na oglądanie gry.
Czy skoro to news o Diablo IV to powinienem wspomnieć o pewnej grze? Słyszałem, że taka tradycja, ale wiecie co? Bawcie się po prostu dobrze. Niezależnie od tego, w co gracie, tak długo, jak sprawia Wam to przyjemność, nie ma znaczenia „co jest lepsze, a co jest gorsze”.