Disintegration nie wzbudziło zainteresowania – koniec wsparcia dla trybu multiplayer
Na łamach portalu publikowałem kilka razy prasówki związane z Disintegration, czyli połączeniu gry FPS z RTS. Zwracaliście uwagę, że z tytułem tym coś jest nie w porządku i pierwsze oceny gry są raczej negatywne. Jak widać, coś faktycznie było na rzeczy.
Po miesiącu od premiery deweloperzy starali się ratować Disintegration darmowym weekendem, ale ostatecznie projekt nie wzbudził zainteresowania. W efekcie znikomej ilości graczy, moduł multiplayer nie będzie dalej wspierany. Twórcy wyłączają wszystkie tryby do zabawy sieciowej i to na każdej, obsługiwanej platformie.
Już usunięty został wewnętrzny sklepik, a pełne wyłączenie multiplayeru nastąpi fazowo – ostatecznie Disintegration usunie ten moduł z gry do 17 listopada. Wcześniej chętni będą mogli skorzystać z tego, co aktualnie będzie dostępne w grze.
Warto tutaj zaznaczyć, że kampania single-player cały czas będzie dostępna i nigdzie się ona nie wybiera. Sama gra na Steamie w ostatnim czasie zanotowała w szczytowym momencie 27 graczy, a średnio jest ich 3. Jak widać, tak to zwyczajnie musiało się skończyć.
Ktoś z Was grał i może podzielić się wrażeniami z Disintegration?