Disintegration – Wkrótce rozpocznie się zamknięta techniczna beta
Disintegration to nowa strzelanka science fiction z perspektywy pierwszej osoby, której akcja rozgrywa się na Ziemi w niedalekiej przyszłości, gdzie jedyną nadzieją na przetrwanie ludzkości jest Integracja – technologia zaprojektowana, by zachować ludzkie mózgi w zrobotyzowanych pancerzach.
„Wcielasz się w Romera Shoala, byłego pilota Grawilotu, dowodząc małemu zIntegrowanemu ruchowi oporu. Gdy despotyczne siły Rayonne są gotowe wyeliminować resztki ludzkiego społeczeństwa, to do Romera i jego ekipy Wyrzutków należy obrona ludzkości i danie jej nowego początku. Siądź za sterami różnorodnych, uzbrojonych Grawilotów i poprowadź swoją ekipę na lądzie, wykorzystując unikalne zdolności jednostek i opanowując swój własny arsenał, by zdominować pole bitwy.”
Disintegration zawiera kampanię dla jednego gracza i intensywny tryb PvP dla wielu graczy, w którym piloci i ich załogi rywalizują w 3 ekscytujących trybach na wielu mapach. Zamknięta wieloosobowa techniczna wersja beta rozpocznie się za kilka tygodni na platformach PS4, Xbox One oraz PC. Terminy zamkniętej bety:
Wtorek | 28 stycznia 17:00 – 29 stycznia 8:59 czasu polskiego
Środa | 29 stycznia 17:00 – 30 stycznia 8:59 czasu polskiego
Niedługo później, bo 31 stycznia, wystartuje otwarta beta (również na platformach PS4, Xbox One i PC), która potrwa do 1 lutego. Obie wersje beta pozwolą graczom przetestować dwa z trzech szaleńczych trybów wieloosobowych, które będą dostępne w pełnej wersji gry w chwili premiery.
W „Dostawie", pierwszym trybie gry, gracze konkurują ze sobą podczas dwóch dynamicznych rund, kiedy to jedna drużyna stara się dostarczyć ładunek – co może zrobić wyłącznie oddział naziemny – a druga broni terenu. W drugim trybie gry, „Kontrola", dwie drużyny walczą o dominację nad różnymi punktami do przejęcia. Gracze muszą zachować oddział naziemny przy życiu i utrzymać go w obrębie strefy. To jedyny sposób na zyskanie wyniku, który pozwoli wygrać mecz.
W wersji beta dostępne będzie siedem wyjątkowych ekip z ostatecznej wersji gry, między innymi zwiększający obrażenia Tech Noir czy atakujący za pomocą broni jądrowej Warhedz. Celem obu wersji beta będzie sprawdzenie stabilności gry oraz pozyskanie opinii od graczy przed jej premierą w tym roku.
Ciekawe, co z tego wyjdzie.