Diuna MMO będzie rozwijana przez minimum 10 lat

Takie przynajmniej są (ambitne) plany Funcomu, dla którego Dune Awakening okazało się największym hitem w historii firmy.
Diuna MMO wystartowała miesiąc temu, stając się „najszybciej sprzedającą się grą Funcom” (ponad miliony egzemplarzy) i gromadząc na Steamie - w szczytowym momencie - prawie 200 tysięcy osób. A to tylko wersja PC, bo wersje konsolowe jeszcze nie ruszyły.
Nic więc dziwnego, że Dune Awakening stało się oczkiem w głowie Funcomu i to właśnie tej produkcji poświęcana jest cała uwaga. Funcom podobno ma już nawet 10-letni plan rozwoju.
Mamy 10-letni plan rozwoju Dune Awakening.
Mamy „książkę”, która szczegółowo opisuje w każdym rozdziale wszystko, co wydarzy się w grze. Mamy po prostu serię punktów wypunktowanych na temat tego, jakie powinny być główne momenty po drodze i gdzie podróż się kończy, jak tam docieramy i co dzieje się po drodze.
Obecny plan gry nie jest może „super szczegółowy”, ale stanowi - cytat - “ramy na przyszłość”, których deweloperzy chcą się trzymać.
Oczywiście Funcom ne chce być ślepo oddany swojej wizji. Jeśli w międzyczasie pojawią się rzeczy, które wymagają wdrożenia albo o które proszą gracze (tak jak było ostatnio z PvP), to to się staniem, kosztem przesunięcia innej zawartości w czasie.
Dune Awakening kosztuje 200 zł, choć jest to jednorazowy wydatek bez obawy o P2W.
Wbijajcie TUTAJ.