Do Legends of Runeterra zmierza Sezon Bogactwa, a w nim nowy tryb
W tym tygodniu w Legends of Runeterra pojawi się patch 1.4, który wprowadzi zmiany wyważenia gry, nowy tryb i inne nowości zapowiadające rozpoczęcie Sezonu Bogactwa.
Ostatnio Rot Games wspominało, że ich karciankę czekają spore zmiany. Jedną z najpoważniejszych zmian (począwszy od sierpnia) będzie to, że publikowane co cztery miesiące dodatki ustąpią miejsca nowym kartom wydawanym co dwa miesiące.
Sezony rankingowe zaczną się wówczas pokrywać z tymi premierami (i będą tak samo się nazywać), co pozwoli przyzwyczaić graczy do nowego, naturalnego rytmu: co dwa miesiące będzie następować debiut kolejnego dodatku i zarazem start sezonu, wraz z którymi pojawią się nowe karty, treści i funkcje, które wpłyną na Wasz styl gry.
Nowe karty i region pojawią się dopiero pod koniec Sezonu Bogactwa. Twórcy aktualnie skupiają się na budowie zaawansowanego ekosystemu gry z trybami i funkcjami, które pozwolą Wam zabłysnąć umiejętnościami. Sam sezon podzielony zostanie na cztery aktualizacje, wprowadzana równomiernie do legends of Runeterra. Już zapowiedziano, że w patchach 1.6 i 1.7 obowiązywać będzie specjalne wydarzenie w grze, a w 1.5 możemy spodziewać się laboratoriów.
W aktualizacji 1.4, która rozpocznie Sezon Bogactwa, zaczną się również turnieje. Pierwszy turniej rozpocznie się 26 czerwca i będzie przebiegać zgodnie ze standardowymi zasadami. Kolejny rodzaj tego trybu — turniej pojedynczy — dołączy do rotacji 3 lipca. Zgodnie z jego regułami gracze będą musieli stworzyć talię złożoną wyłącznie z pojedynczych kopii poszczególnych kart.
Każdy uczestnik turnieju w danym formacie otrzyma specjalną ikonę, ale tylko ci, którym uda się zwyciężyć siedem razy, będą mogli pochwalić się wyjątkowym odznaczeniem zwycięzcy turnieju. W patchu 1.4 nastąpi też częściowy reset rankingu, pojawią się ikony nagród za wyniki w rozgrywce rankingowej podczas Sezonu Grabieży, a także nowa zawartość kosmetyczna w sklepie.
Na początku lipca pojawi się Patch 1.5, a wraz z nim nowy sposób gry: laboratoria. W turniejach chodzi przede wszystkim o rywalizację, tymczasem laboratoria polegają na urozmaiceniu, eksperymentach i być może wprowadzeniu odrobiny chaosu.
W każdym patchu po 1.5 dotychczasowe laboratorium zastąpi jego nowa lub zaktualizowana wersja. Niektóre laboratoria będą eksperymentować z niewielkimi zmianami klasycznej formuły LoR, w innych z kolei pojawią się nowe tryby, a nawet skrajnie śmiałe próby innego ujęcia karcianki w świecie Runeterry.
Pierwsze laboratorium o nazwie A.R.A.M. pojawi się 8 lipca w patchu 1.5. Znajdziecie w nim niespodziewane starcia bohaterów, które przyniosą zaskakujące efekty. Zamiast budować talię gracze będą wybierać między losowo dobranymi bohaterami, gdy rozpocznie się gra. Wskazani bohaterowie pojawią się w Waszej ręce oraz utworzą talię, którą trzeba będzie walczyć z równie losową kompozycją przeciwnika.
Więcej informacji znajdziecie tutaj.