"Dobra gra w złych czasach" - czyli dlatego upadł nowy projekt od twórców Warframe
Digital Extremes postanowiło wytłumaczyć się przed swoimi fanami, dlaczego The Amazing Eternals nie ujrzy światła dziennego. Przypominamy, że nowa gra twórców Warframe ruszyła z Closed Betą, po czym - jak gdyby nigdy nic – ogłosiła wstrzymanie prac i zawieszenie projektu w czasie.
Okazało się, że „The Amazing Eternals to dobra gra w złych czasach”. Według Pana Meridith Braun’a, który odpowiada w Digital Extremes za sprawy wydawnicze, rynek MOBA/FPS, do którego został wciśnięty Eternals, jest bardzo konkurencyjny i bezkompromisowy.
Według niego jest to nierówna walka, bo nawet świetny tytuł może polec w starciu z Overwatchem i Paladinsami, bo chyba te gry miał na myśli Pan Braun.
We felt it offered a good concept, an original visual aesthetic and a great feel. But we found that the market it was about to enter was crowded, super competitive, and surprisingly unforgiving. Many other titles in the genre are facing an uphill battle despite being good games. So, it's more about it being the right game at the wrong time
Wybaczcie, ale dla mnie to bardzo głupie usprawiedliwienie. Czyli The Amazing Eternals był dobry, miał ciekawy pomysł, miał super styl, ale ostatecznie nie miałby szans z większymi i popularniejszymi tytułami. Wychodzi na to, że całość nie była jednak wystarczająco dobra, żeby rywalizować z pozostałymi produktami.
A może po prostu Digital Extremes bali się porażki? Z jednej strony bijący rekordy popularności Warframe, a z drugiej gra, która będzie cały czas oglądać plecy Overwatch i Paladins.