Dostaniemy expa za zabijanie innych graczy. Tibia i nowe „hardkorowe” serwery!
Kolejna świetna nowość, która przybędzie do Tibii wraz z Letnią Aktualizacją.
CipSoft zamierza uruchomić specjalne hardkorowe światy (Retro Hardcore Open PvP), na których zabicie innego gracza będzie premiowane… punktami doświadczenia. Naprawdę. „Zabijanie bez ograniczeń. Nie będzie żadnych zasad uczciwej walki, nie będzie również błogosławieństwa Twist of Fate ani kolorowych ramek PvP”.
- Punkty doświadczenia zdobędziecie, jeśli zabijecie gracza, którego poziom pomnożony przez 1.1 i zaokrąglony w dół do najbliższej liczby całkowitej będzie wyższy niż Wasz poziom - dla przykładu gracz z 40 poziomem aby zdobyć doświadczenie będzie musiał zabić gracza z poziomem co najmniej 38.
- Liczba zdobytego doświadczenia będzie ograniczona:
- Tylko pierwsze pięć fragów zdobytych podczas cyklu serwera (zazwyczaj do zapisu do zapisu) da Wam doświadczenie.
- Liczba doświadczenia otrzymywana za każde kolejne zabójstwo tego samego gracza będzie pomniejszana o 10%.
Fajnie, że CipSoft wraca do czasów największej świetności Tibii. Przecież jeszcze 10 lat temu element PvP odgrywał ważną rolę w tibijskim świecie. Dopiero potem nastąpiła ekspansja casuali na Tibię i otwieranie coraz większej ilości serwerów non-PvP, gdzie zabijanie innych graczy jest nie tyle niemożliwe, co całkowicie zablokowane. A sami dobrze wiecie, że "bez ryzyka, nie ma zabawy".
Dlatego właśnie na nowych światach Retro Hardcore Open PvP kara za śmierć zostanie zwiększona o 16%
Takie widoki będą codziennością na tych serwerach: