Drakantos szykuje spore zmiany po zamkniętej becie i to dzięki Wam!

Po weekendowych testach zamkniętej bety Drakantos, pixel-artowego MMORPG od brazylijskiego studia Wingeon, twórcy podzielili się pierwszymi wnioskami. Jak się okazuje, jednym z najczęściej zgłaszanych problemów było... nietypowe sterowanie.
Gracze narzekali, że system oparty na klawiszach strzałek nie był wystarczająco intuicyjny i ograniczał płynność rozgrywki. W odpowiedzi studio ogłosiło, że pracuje nad pełnym wsparciem dla myszki i sterowania WASD, co pozwoli swobodnie poruszać się, celować i korzystać z umiejętności w znacznie wygodniejszy sposób.
Ale to nie wszystko. Twórcy zapowiedzieli także:
- zmniejszenie input laga,
- eliminację problemów z blokowaniem przez sojuszników i przywołańców,
- przyspieszenie dostępu do umiejętności w początkowej fazie gry,
- poprawki w animacjach ruchu,
- oraz lepsze przedstawienie systemów budowania bohaterów, które – jak twierdzą – były zbyt mało widoczne dla graczy spoza endgame’u.
Jeśli Wingeon dotrzyma obietnic, Drakantos może być sporą ciekawostką na rynku niezależnych MMO. Patrząc jednak po Waszych komentarzach, raczej nie można nazwać tego projektu next-genem. Chociaż równocześnie, przy dobrych wiatrach gra powinna znaleźć swoją niszę. Co o tym sądzicie?