Drakensang Online czeka wielka rewolucja

Ddd

I mówimy o całkowicie poważnie!

Wiedzieliśmy, że Drakensang Online dostanie wkrótce wielki i ważny dodatek. Nie wiedzieliśmy jednak, że będzie zawierał tak rewolucyjne zmiany. 

Bigpoint zamierza przebudować ekonomię i najważniejsze systemy w grze, które nie były ruszane od momentu premiery i które – zdaniem niemieckiego dewelopera – wymagają zmiany. 

Przywrócenie równowagi ekonomicznej: 

Ceny od dawna były głównym czynnikiem zniechęcającym graczy do rozgrywki i często pojawiały się opinie, że gra jest zbyt droga. Aby w końcu rozprawić się z tym problemem, dokładnie analizujemy ceny wszystkich przedmiotów dostępnych w grze. Zamierzamy także zmodyfikować część ofert tak, aby pewne przedmioty, za które dotychczas można było płacić tylko mrocznymi monetami, można było kupić za złoto lub inne waluty.

Kamienie szlachetne: 

Planujemy usunąć „stare” wersje kamieni szlachetnych i zostawić tylko wersję Qaizah (prawdopodobnie ze zmienioną nazwą). Oznacza to, że wymienimy wszystkie istniejące kamienie szlachetne na kamienie szlachetne Qaizah. To jednak nie wszystko. Chcemy też rozszerzyć system, aby stworzyć nowe cele dla graczy, którzy są z nami od dawna, i dać im nowe możliwości rozwoju postaci.

Runy: 

Podobnie jak w przypadku systemu kamieni szlachetnych, uprościmy również niektóre elementy systemu run. Chcemy połączyć runy każdego typu dla broni jednoręcznej i dwuręcznej, aby stworzyć nową runę, która zapewni premię zależną od gniazda, w którym zostanie umieszczona.

Obrażenia: 

Zamierzamy też zwiększyć podstawowe obrażenia zadawane bronią dwuręczną. Naszym celem jest sprawienie, że broń dwuręczna będzie pierwszym wyborem każdego gracza chcącego stworzyć postać nastawioną na zadawanie obrażeń.?

Drakensang Online otrzyma też nowe rodzaje przedmiotów (Mikstury, Toniki, Eliksiry, Lekarstwa), nowy system i nowe możliwości wytwarzania, specjalne typy zadań, totalna modyfikacja przepisów, nowe stoły warsztatowe, nowe osiągnięcia/tytuły, usunięcie Kuglarzy itd. 

Mało wam? To, co powiecie na to: 

Czekajcie, czekajcie… to wciąż nie koniec. Bigpoint planuje również wdrożenie nowego systemu PvP, który będzie bazował na naszym „działaniu” i który wyeliminuje „one-hity” (czyli sytuację, gdzie padamy od jednego uderzenia). 

Pełną treść listu otwartego (do społeczności) znajdziecie TUTAJ

PS Premiera tej wielkiej aktualizacji podobno jeszcze w tym roku.

Zobacz także

28 komentarzy